• HelenFr

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten Léonie skrev 2011-11-15 19:13:32 följande:
    Kan man få lite hjälp? Glad

Ser jag i syne?
    Vad säger experterna? Förvånad

Man ser ju ett tunt streck men frågan är om inte strecket är för smalt, tycker du ska testa igen imorgon och se hur det ser ut då.
  • HelenFr

Tänkte lägga in min bild igen, ni skriver ju så himla mycket här inne :)
    Är jag bara skärmblind? 

• HelenFr

Nikki: tycker också det ser positivt ut, fast det är svårt att avgöra färgen..

• HelenFr
    Sol i sinne skrev 2011-11-18 08:57:31 följande:

Jag tog ytterligare ett till test igårkväll som var så negativt som det kunde bli (kaffe och vatten i mängder!:)
    Tog ett direkt imorse med en fantastisk känsla i kroppen ändå: ( lite skadat test redan i förp)

Där var det! Ett rosa och fint streck!!
    Hade ett digitalt som jag bara var tvungen att ta, trots nykissad så lyckades jag klämma ut ngra droppar! =)

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SJUKT!!
    Vilken julklapp! Nu ska jag berätta för sambon för jag tror inte det finns något tvivel!? =)
    Han ska få en försenad farsdagsresent!

GRATTIS!!!
  • HelenFr
    Squeezy skrev 2011-11-18 10:02:29 följande:
    Helen: Hur har det gått för dig?

Testade negativt idag så jag gissar på att det är kört är ju på BIM idag... Så när jag väl får mensen lägger vi ner bebisverkstaden ett tag... Orkar inte mer just nu...

• HelenFr
    Squeezy skrev 2011-11-18 10:06:20 följande:
    Nej, det tar ganska rejält att försöka o försöka. Hur länge har ni hållt på? Barn sedan tidigare?

Vi har hållt på i 19 mån och ja som tur är har vi en dotter sedan innan som vi gläds åt oerhört mycket... Men vi vill verkligen ha ett syskon men som sagt det verkar få vänta ett tag... Det tar ju som sagt rätt mycket både fysiskt med hormonskit och dessutom psykiskt när det aldrig händer något...
  • HelenFr

Nej jag vet inte riktigt hur man slutar försöka men inga äl-tester, inget sex bara för att det råkar vara äl, inga graviditetstester och inga hormoner, och inget planerat sex... Sedan får vi se hur det går när vi väl orkar igen...

• HelenFr
    Lundez skrev 2011-11-28 22:17:02 följande:
    Kanske hjälper om jag bifogar bilden också.... Vad tror ni?

Ser ut som ett plus härifrån, jämnt och fint...

TimRasmus: Gud vad tråkigt, hoppas att kroppen ställer in sig rätt snart så ni kan försöka igen...   
  • HelenFr
    FruJJ skrev 2011-11-29 21:24:09 följande:
    Nu tänkte även jag hoppa in i den här tråden
    Är på BIM+3 (tror jag) och har hela tiden testat negativt.
    Idag när jag tog ett test så dök ett extreeeeemt svagt streck upp. Vad tror ni? Är det ett streck där eller vad är det för fel på mig??   

Ser ut som ett solklart plus :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester