Humlemamma skrev 2011-10-30 06:10:48 följande:
Marie-anne: men du skrev själv att du tog ett mynt o öppnade upp testet, det är att "joxa" med testet...
O vadå exakt menscykel på 25 dagar? Du skrev förut om jag inte minns helt fel att du inte haft mens sen juni för de hade strulat massa..
O i september va du juh tvärsäker på att du var gravid o så har du ändå lyckats komma på ett nytt bim i oktober trots att du inte ens haft nån mens i september..
Tror du inbillar dig att du är gravid för att du vill det så jättegärna men jag är säker på att du inte är gravid faktiskt.
Ring gyn o boka tid för vul så får du det kollat en gång för alla.
O vill du sen ha barn så får du väl söka dig till Danmark då.
Jag håller med dig Humlemamman.....
Anne-Marie:
Jag tror vi alla är överrens om att INGEN driver med Anne-Marie utan att det är precis som Humlemamman skriver att det är många bud hit o dit, ena dagen kan du inte testa förrän är du på dag 28 i cykeln och nästa gång har du inte haft mens sen juni, sen är du i vecka 13 och sen har du haft blödning i några dagar. Du får plus på stickor och du får inte.. det blir svårt för oss att se dig som trovärdig när det är så många motsägelser hit och dit.
Jag tror att du vill så mycket att du drar efter halmstrån som inte finns och det blir absurt för oss som står på utsidan eftersom vi ser något annat än det du ser.
Jag får känslan (du får ursäkta mig om jag sårar dig nu eller trampar på några ömma tår det är inte min mening) att du inte riktigt förstår hur kroppen fungerar och hur man faktiskt fungerar när/om man blir gravid. DU är så pass gammal att du borde veta och förstå betydligt mer och bättre vilket får mig att fundera på om du har någon form av handikapp, om det är så, så är det absolut inte fel men det skulle förklara varför du inte kan ta till dig när vi ger dig tips, råd och svar och varför du inte kan acceptera att du inte är gravid när du får mens, att det kan krångla med menscykeln för att man är överviktig, slarvar med maten eller stressar. Det spelar liksom ingen roll att din mens aldrig har krånglat förr, övervikt ställer till det förr eller senare. Sen kan det faktiskt vara så att din mens HAR krånglat förr men du inte har tänkt på det, inte ens märkt det eftersom det inte varit aktuellt att bli gravid??
Något som är säkert är att du MÅSTE gå till läkare eller barnmorska omgående, där ska du ta upp alla dina frågor och farhågor och du ska även berätta att du vill skaffa barn så kan de göra en grundlig undersökning och kolla så att allt ser fint ut "där nere".
Sen får du väl kontakta sjukhuset i Danmark för en dontorsinsemination, det kostar ju lite pengar och blir lite mäckigt med resor och provtagningar men vill man något väldigt mycket -vilket du ju tydligt visat här- så fixar man det..