• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:40:59 följande:
    Griper efter halmstrån här.... foton tagna 3-4 timmar efter testet har gått ut....i verkligheten ser man att strecket är svagt rosa......

visst ser man nått där Solig ta ett till test imorgon :)
  • alexander2011

mina var så negativa som de kunde bli
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-09 11:43:56 följande:
    nästa bild..ser att det syns jättedåligt på bilderna.. men det finns ett streck där...fast det kom ju för sent..

gick på toa igen... det är inte så att det kommer blod... först var det lite rött på pappret.. nu är det lite bruna flytningar...blandat med rester av progesteronet.. (vita klumpar..urrrk)..men jag har nog ändå gett upp...blir nog ingen julklappsbebis här

men nej :S jag hoppas verkligen att det inte är nått men det är som nån annan sa här. kan det inte vara en nidis. då. sen så kan det bli så att en del blöder ändå. jag hade 2 menstruationer innan jag visste att jag var gravid första gången (abort). hoppas det är nått. kram
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-09 12:06:22 följande:
    men du är ju bara på äl+8.. herregud,lååång tid kvar att plussa på..längre för migTungan ute börjar redan planera äl-testandet och jag har precis börjat blöda!!

HEJA HEJA =) 

klart det är tid kvar. än finns det hopp. vilka äl stickor använder du. har du funderat på cb:s med deras smailgubbe? ska tydligen vara bra
  • alexander2011
    whywhy skrev 2011-12-09 12:43:45 följande:
    Hej.
    Jag går  här och  testar och väntar på Äl efter mitt missfall.
    Jag började blöda 4 nov och blödde några dagar.
    Den  19 nov började jag blöda igen och den 22 kom  det som finns på bild i mitt galleri ut. Obs! äckelvarning!! Undrar fortfarande vad det är, då läkaren på vul den 18 nov sa att livmodern  var helt tom...
    Iaf, Dagens Äl test ser ut så  här, kan det vara på gång igen, tro?  Eller mens? Testerna har varit pyttesvaga tills i morse. Har ont i korsryggen, svidande, stickande känsla i magen och på skitdåligt humör.

du har snart äl. ta ett test till sen ikväll. de är nästan lika starka :) beklagar mf :(
  • alexander2011

har ni fått era tester ifrån testlagret? när skulle de komma nu igen?

• alexander2011

kom o tänka på att jag är för tidigt ute o testa. kommer nog vänta en vecka. är bara på dag 18 i min 30 dagars cykel Skäms

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-10 09:35:51 följande:
    ja precis.. va är detta..har folk sovmorgon eller??? ha ha

jag har varit vaken i flera timmar, vettifan vad jag ska skriva bara. jag kommer nog vänta en vecka innan jag börjar o testa, äl+9 ingen nidis. blir nog ingen bebbe denna månaden heller :S
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-10 12:13:27 följande:
    vi går på Sahlgrenska, där är gränsen 35, jag var nere på 32 när jag skrevs in och hade som mål att hamna på 30, men ligger nu på 37 precis som jag gjorde i våras innan jag började gå ner.. så det känns som att allt arbete är ogjort.. och tyvärr kommer det nog inte rinna av mig så lätt eftersom jag åt kopiöst mycket godis under sprej-tiden, fick ett sånt oerhört godis- sockersug som jag nog aldrig haft förr och så var det coca-cola som gällde... jag som aldrig dricker sötat läsk utan lightläsk annars och nästan hade slutat helt med godis.....

Sista veckorna har jag dessutom börjat missbruka mjölk (helfeta 3%) jag som aldrig dricker mjölk mer än i kaffe och te och då bara lättmjölk men jag har haft dille på mjölk och svept stora glas till maten....och emellan måltiderna, jag har inte druckit mjölk sen tidiga tonåren?!?!?!

Jag har ingen aning om hur väntetiderna är..Sahlgrenska har fått sparkrav på sig och på deras hemsida stod det att par som har fått tider för äggplock i januari kan komma att få sina tider flyttade, folk jag har pratat med har fått vänta allt från 2-5 månader för nästa behandling..... och det var FÖRE sparkraven så jag har ärligt ingen aning alls....Men minst en cykel måste man ju vänta vilket jag tycker suger för jag mådde ju inte något dåligt av behandlingen om man bortser från sötsuget...

nej vad tråkig åhh jag lider med dig men du.. ropa inte hej än. när kan du be om ul?
  • alexander2011

har inte testat idag, känner att det inte är nn idé. är på bim-6 el 9. hel knepigt denna månaden eftersom äl kom 5 dagar tidigt så vet inte jag om jag ska fortsätta räkna på 30 dagar eller 25 ist?

nån som vet?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester