• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-08 07:43:30 följande:
    mensen kom en dag för tidigt !!! typ aldrig hänt . pallar nog inte mer,blir ev en paus nu 
    men fan vad tråkigt :( försök o ta ett break en stund o slappna av o tänk på annat så ska du allt se att du blir gravid när du minst anar det. det kan  vara stressande med fl kan jag erkänna :S
  • alexander2011
    Choccolat skrev 2011-12-08 18:53:41 följande:

Nu behöver jag er hjälp! BIM+1 idag.. ingen mens.. inget plus heller tror jag. Behöver er åsikt! Och om någon vill trixa bilderna så blir jag supertacksam. Samma test, 2 olika bilder. Har bara hållt mig i 1,5 timme.. (ville testa innan mannen kommer hem..)

ser ingenting :S
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-08 20:07:33 följande:
    var köper du borago? 

när jag käpte det beställde jag från topformula.se
  • alexander2011
    SpankyCake skrev 2011-12-08 21:24:30 följande:
    Jag beställde ett paket med äl och gravtest från testlagret för kanske 2 veckor sen, fick 5 stickor fast jag skulle fått 20, nån som vet när man får resten?

jag fick 20 äl häromdagen så kontakta du dom ist
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2011-12-08 22:31:33 följande:
    Ingen bryr sig inte om mig heller här mer?.. Undrar vad man gjort för fel..

nått jag missat? ibland är det svårt o hänga med i tråden?
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-09 08:39:59 följande:
    ja här kom mensen igång med buller och bång!! jag satt och funderade och tänkte..ska jag skratta eller gråta?? jag väljer att skratta!!! det blir min tur någongång framöver!!!

Jag är glad för det jag har och ska inte vara ledsen över vad jag saknar,det kommer när det kommer=)

PEPP PEPP till alla underbara{#emotions_dlg.flower} 
    härlig inställning du har Solig klart det blir när det blir. det får ta den tiden det tar.
    sj känner jag ingenting. äl+8 idag. 
  • alexander2011
    LindaMagnusson skrev 2011-12-09 09:23:06 följande:
    Ja det sägs u att det inte kan bli positivt om det ite finns HCG,, så jag vet inte? Väntar en vecka sen tar jag med veckoindikator om inte mensen kommit...

asså det är skit konstigt att dte inte syns på dig för du hade ett tydligt plus :S ska hålla tummarna för dig
  • alexander2011

vågar jag testa nu? äl+8 eller bara onödigt

• alexander2011

men jag har bara kasetterna hemma från testlagret. vet inte när de kan visa nått tidigast

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-09 10:58:26 följande:
    ANALYSERATRÅD!!! testaSkrattande
    ok har gjort det, vänat nu bara. slänger in en bild sen men det ser negativt ut
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester