• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alyssa skrev 2011-12-28 20:57:13 följande:
    Jennie, jag skriver inget i tråden men följer den varje dag då det inte är dags för mig att testa än. 

Fick du nån ÄL mellan nu och ditt MF? Man kan ju få posittivt på gravtest upp till 6 veckor efter ett MF. Eftersom att testen inte blir starkare så kanske det är rester från ditt MF? 
    Då jag fick ma så testade jag plus flera veckor efter också men då blödde jag 2½ v
    men denna gång slutade jag blöda efter 5 dagar.
  • Jennie83
    Alyssa skrev 2011-12-28 21:08:04 följande:
    Ah ok! Jag såg några ÄL test längre bak från mitten på dec trodde att du körde med ÄL test. Men då förstår jag! Håller tummarna för dig.
    jo jag gjorde ju de, misstänker äl den 12-13.

men efter de testen så la jag bort äl testen o sa de blir som de blir
  • Jennie83

Nu ska jag ej testa förrän fredag morgon, ska sen på bröllop. Jag tror ej ja testar. Imorgon för jag blir bara förvirrad..... Hoppas givet på starkare på fredag, men då ska jag ej va osäker antingen minus el plus tydligt. Ska försöka hålla mig från o testa imorgon. :p

• Jennie83

J

LuPeRo skrev 2011-12-28 22:45:07 följande:
    Jennie83; Jovisst syns det något på det senaste testet

Ja de kom.inom tiden men syns ej lika tydligt efter typ 40 min Dessa få man ej avläsa efter 30 min
  • Jennie83

Nu måste ni ge mig en applåd har inte testat idag haha =P får se om ja klara mig hela dagen =P

• Jennie83
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 11:26:24 följande:
    Hej tjejer!

Jag ljuvläser er tråd varje dag, är mycket spännande! Ville bara ge er en jämförelsebild (LitetBus titta noga) på RFSU, testlagret och digitalt cb.   

ALLA är tagna med samma urin, dock taget ut tre olika bägare för att det inte skulle kunna bli något fel, på BIM+2 (ÄL+16) och till och med då är rfsu svagt! Ville bara ge er lite hopp!

WOW underbar stegring GRATTIS
  • Jennie83
    LuPeRo skrev 2011-12-29 11:11:03 följande:
    odd; Jag beklagar verkligen Vet hur tufft det är med MF.

Jennie83; Tydligen är teststickorna slut i lager på Testlagret men om du har tur så kan du få dom imorgon. Annars får du eventuellt iallafall 2 stycken och resterande nästa vecka. Men jag hoppas du får dom så fort som möjligt

LitetBus; Jag hoppas fortfarande för dig! Testlagrets och CB's vanliga ska mäta 25 och det digitala 50 (om jag inte har fel för mig). Jag har tidigare sett en lista med gravtest och vad dom mäter. Ska se om jag hittar den igen. Men håll dig så länge du kan, minst 3 timmar men gärna mer.
    men de stog att dom fanns i lager så de borde dom ju göra de =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester