• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-27 15:53:38 följande:
    http://www.familjeliv.se/hem/pumann/gallery/phpfn9lsx.jpg
    GRATTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
  • Jennie83
    N1987 skrev 2011-12-27 16:12:27 följande:
    Jennie83: Tror minsann att du är på tjocken! Dom ser breda och fina ut ju. När har du BIM?
    hoppas verkligen, vet ju inte när ja ha bim har ej fått igen mensen sen mf.
    men ar fått total neg på alla test efter mf och 0 på hcg värdet dom tagit på sjukan. sen mf är jag på dag 32 tror ja
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-27 16:28:23 följande:
    Får jag fråga i vilken vecka du fick ditt missfal Jennie även om det inte hör till tråden?
    vecka 6  fick jag mf ingen fara bara fråga =)
  • Jennie83
    N1987 skrev 2011-12-27 16:29:40 följande:
    Beklagar verkligen..:( Jag har själv gått igenom 4 missfall på kort tid så jag förstår hur det känns. Men då finns det ju inget bättre plåster på såren än ett fint plus även om jag förstår att du är orolig att det ska gå snett igen.
    Skönt att du fått mäta ditt hcg till 0, då vet du ju att det inte är rester i alla fall! 
    Jag vågar mig i alla fall på ett grattis Glad 
    tackar, ja inte e de kul men e glad dom föjle upp o kolalde hcg värdet tills de va på 0 så man va säker.

hade ett ma mellan pojkarna o de va hemskt usch vill ej genomgå de igen. hade hunnit berätta för alla osv jätte jobbit, denna gång visst blev aj ledsen men de va så tidigt och blödde inge länge utan jag ville direkt försöka igen. så hopaps nu de är ett + och att de vill stanna =)
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-27 17:41:04 följande:
    N1987!! Vi har varit och kollat på en lite blandras men det va inget för oss,söta såklart men inte va vi sökte.. detta va massor raser

imorgon ska vi kolla på labbe/dalmatin och sen efter det  labbe/fransk breton
    ååå va kul med valp. vi har en snart 2 årig border collie =)
  • Jennie83
    splink skrev 2011-12-27 18:57:06 följande:

Ingen som vill uttala sig om min bild? Tror ni jag haft ÄL? Förra månaden ältestade jag också men då fick jag ingen stegring utan alla teststreck blev lika svaga som det första typ. Idag är jag på dag 19 i cykeln så ÄL lär väl vara över nu om jag haft nån. Låg iallafall på dag 14, 16 och 18. Tror ni vi har prickat då?
    Dag 17 tycker jag ser ut som stegring =) Håller tummarna
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester