• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mini... inte har väl duuu testat med cb??? SkrattandeFlört
    jag ser iaf !!!

HOPPAS sååå sjukt mkt, du är på bim-4 va?? 

• sweasmamma
    OohKid skrev 2012-03-21 06:34:20 följande:
    Fråga! 

Bara för att det är ett streck på stickan! (min är jätte svag) betyder de att man är gravid då?  
    ??alltså , är det 2 streck så är du gravid ja 
  • sweasmamma
    härliga sommar skrev 2012-03-21 07:09:59 följande:
    :D Dagens test följer nedan:

Idag såg till och med sambon! :) Men vi vågar inte tro fullt ut än. Vill ta veckoindikator, men måste nog vänta några dagar. Eller vad tror ni!?

Radio: GRATTIS!! :D   *vill också* 

Angie: Man anar som sagt något! :) 
    grattis , du kan ta digitalt tror jag =)
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-03-21 08:34:57 följande:
    Jupp :-P
    va din livmodertapp långt ner i början av din grav ?? min känner jag suuuuperlätt =( men inte öppen , blev orolig 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-03-21 08:40:23 följande:
    Ja. Behövde bara sticka in toppen på pekfingret så kände jag den. Jag har ett litet framfall. Dom sa att det blir bättre längre in i graviditeten för då stiger tappen uppåt. Inget att oroa sig för
    puh , tack =)
  • sweasmamma
    Fridhaa skrev 2012-03-21 08:58:07 följande:
    Livmodertappen ska väl vara stängd under graviditeten de har jag läst mig till
    ja ja, men det känns lite annorlunda när man fått barn innan , likadant att alla hormoner förstärks då kroppen känner igen hormonerna så man kan känna bebisen tidigare , få mage tidigare osv men min tapp är långt ner men inte öppen 
  • sweasmamma

jag pillar inte på min längre MEN har alltid haft koll på den under min cykel ! inga problem , se till att ha korta naglar och sprita händerna =)

• sweasmamma
    Radioactiive skrev 2012-03-21 10:01:14 följande:
    De va de bästa ja kunde :)

ser något men ser färglöst ut 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester