• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

lanylena skrev 2012-03-16 08:29:36 följande:
    Ok, tack för infon.. Men hur beräknar jag ÄL nästa gång? Är det från idag i så fall (om det nu är Tant Röd som knackat på dörren imorse)
    det är ju lite svårt om du har oregelbunden cykel , jag hade alltid ägglossning dag 9 efter mensens första dag , 14 dagar INNAN nästa mens 
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-16 08:48:10 följande:
    jag vet inte.. inte så länge sa hon.
    har tid för vul den 22a men kan ju åka akut.. vet inte vad jag ska göra. tappat minsta lilla hoppet jag hade kvar
    men åk in till kk , fy , jag hade inte kunnat vänta =( vilken v ?
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-16 08:59:16 följande:
    jag får inte vul på kk, men kan ju åka dit och tvinga mig till ett jag vet inte
    Odetta skrev 2012-03-16 08:57:20 följande:
    Åh jag behöver eran hjälp!

Ni som ju också är testmissbrukare har säkert stenkoll på ÄL tester också...hoppas jag.

Jag har haft positiva ÄL tester i 12 dagar nu!!! Jag börjar tro att det är fel på mig

Har senaste dagarna även testat med gravtest där stickorna visar blankt medan ja, CB visar svagt.

Jag tänkte faktiskt att jag behöver veta om CB visar fel så jag doppade ett av testen i pottan och min 3 åriga son är ju inte gravid och det testet visade faktiskt också helt blankt (förutom när kisset gick över, då såg man vart strecket ska vara men det bleknade bort lika fort) så då var det mysteriet löst.

I alla fall...vad sjutton är fel? Varför positiva ÄL test i 12 dagar nu, svagt på CB och negativt på stickorna? Någon som varit med om liknande???
    hm alltså du KAN ju vara gravid!! men att stickorna inte visar men är testen POSITIVA eller starka?
  • sweasmamma
    Puffmajs skrev 2012-03-16 08:59:16 följande:
    jag får inte vul på kk, men kan ju åka dit och tvinga mig till ett jag vet inte
    varför får du inte det ?? du får överdriva!! säg att du har ont i magen också !! dom kan INTE hindra dig från att göra ett vul!!
  • sweasmamma
    Odetta skrev 2012-03-16 09:03:40 följande:
    Jag tolkar dem som positiva, ÄL testen. Teststrecken är lika starka som kontrollstrecket och det är ingen skillnad om jag testar förmiddag eller kväll
    hm ja testen reagerar ju på grav plus mens , men i 12 dagar om det vatt mens??
  • sweasmamma
    kanske 4a skrev 2012-03-16 10:12:40 följande:
    Min tur att bombardera er med mina test. Hittade en bättre bild.

Swea, du som är bra på att trixa, har du lust??

understa från igår, översta från i morse.
    jag ser inget =(
  • sweasmamma
    Vilma123 skrev 2012-03-16 10:25:08 följande:
    Grattis!! Avis som sjutton är jag nu;) här finns inga tecken på att tanten kommer än men återstår att se imon. mådde illa imorse o spydde nästan, aldrig mått illa innan mens innan... jaja ska inte ha falska förhoppningar. tar det inte sig nu så kör vi på nästa månad
    testat ??
  • sweasmamma
    angie91 skrev 2012-03-16 10:23:07 följande:
    ser nått på understa??

ja på dom trixade ser jag 
  • sweasmamma
    Hallonbilar skrev 2012-03-16 10:50:11 följande:
    wohoo! hallon våldsgästar exte för lite internettande :) får min inet installation i dag men kan dröja ytterligare 3v innan jag får internet :(( så exet får finna sig :)

angie, hoppas du är inne, har råkat radera mina kontakter på telen så du måste messa mig så jag inte tappar bort dig :(

och, jag är så lyckad tjejer, haha, har försökt att få barn länge nu, men så klart plussar jag nu när jag är nyskild och utflyttad :( 
    va??? har du plussat?????

det har jag med=) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester