• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Shit va snurrig jag är, tempen STIGER ju efter äl, den sjunker ju inte ;)

• Knasten83

Mammalinder: så lite så! :)
    Bra sätt tycker jag så man vet om ägget släppt eller ej. För mig som nästan aldrig ägglossar kan jag se om det ens är lönt att hoppas på plus eller om jag ska få mens. Jag får ju inget av det i vanliga fall så nu vill jag se efter pos ältest.
    Bara nervös nu att jag blev glad i onödan. Fick pos ältest tis och ons, gissar att ägget släppte igår eftersom testet blev svagt igen men fick ingen temphöjning i dag så jag hoppas på min sista chans imorgonbitti!!

• Knasten83

Carmat: man ska ju göra det ett par mån för att se hur mönstret ser ut. Men jag började första mensdagen för att sen se hur min normaltemp låg fram till äl.
    Jag testar analt samma tid varje morgon innan jag går ur sängen, när man rört sig ändras tempen. Man ska ha legat minst 3 timmar för korrekt temp. Så inget spring på natten! ;)

• Knasten83

Äh, börja nu! Du får ju bara fler dar på din egna lilla utredning ;)
    Skriv ner att det är mensdag 5 osv.

• Knasten83

Menar funkar det inte denna mån så vet du nästa mensdag 5 hur det såg ut förra mensdag 5, hänger du med?

• Knasten83

Kanske4a: fan!! Trodde det räckte med 0.1 grad som det redan stigit :(

Det står så olika, nån annanstans stod det att det räckte med 0.2,0.3 grader...

• Knasten83

Kanske4a: jag hade pos ältest i tis och ons. Hade älflytningar 3 dar innan dess. Hade molvärk under 4dar.
    Senast imorgon tror jag tempen bör höjas om ägget släppt.. Idag va det bara höjt 0.1 grad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester