• frestelsen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja och har prövat olika test och alla har visat något svagt. Idag va starkast.

Hallonfrossa skrev 2015-03-06 19:44:17 följande:

Där är ju något, men det är ju så svagt, blir det starkare från dag till dag?

• frestelsen

Ja hade de LOTnr förut med. Vad då fick du plus och inte va gravid? Jag har ju fått svaga plus på rfsu och nån annan med.

Vanilla ice queen skrev 2015-03-07 19:32:54 följande:

Vad har du för LOTnr? Mina blev ju inte heller starkare. Upptäckte att de test jag reklamerade LOT141112 är ju exakt samma LOT som jag fick tillbaka. Jäkla nötter! Svagt positivt på morgonen och blankt på eftermiddagen. Men ökar inte i styrka.

• frestelsen

Ja de har skickat samma igen till mig med.. suck!

Tog ett till nu efter massa vatten. Blankt. Hoppet ligger väl i att jag fick plus på andra och ingen mens. Men aldrig mer testlagret!!!

• frestelsen

Säkert så.. blä för deras tester! Hur går de för dig då?

SecretlyMe skrev 2015-03-07 20:02:27 följande:

Är kanske helt ute och cyklar, men mäter inte tl så lågt som 12? Vad jag fått höra har kvinnan alltid >5 i kroppen även som icke gravid. Kanske det den känner av isåfall??

• frestelsen

Jo lite hcg har man. Tror med att de va mindre än 5 nåt.

Jag tror inte jag är gravid.. Borde haft tydligt på testen då. Även testlagret. Men men.. tänk att min 13 åriga dotter är ett glömt p-piller:) då va jag bara 18 år. Haha va inga analys av test då;)

Vanilla ice queen skrev 2015-03-07 22:07:29 följande:

Låter ju som en möjlig anledning. Jag har dålig koll på om man har hcg naturligt i kroppen eller inte utan grav men något tok är det ju på testerna.

• frestelsen

Hoppas de inte är mens på g. Jag har inte heller fått min. Men säkert bara för man TROR så gör väl kroppen extra för att jävlas..

Du har försökt bli gravid så länge. Har du kollat varför?

SecretlyMe skrev 2015-03-07 22:42:16 följande:

Sådär. Tempen imorse indikerar på mens men har fortfarande inte fått den. Idag har jag varit olidligt trött och haft svårt att äta men varit vrålhungrig i omgångar. Min mens har inte varit såhär sen sen jag var 17-20 år då jag hade oregelbunden pga vikten. Den stabiliserades när jag gick ner 20kg.

• frestelsen

Ingen mens, samma svaga streck. Temp 36.8. Min brukar va 36,7. Efter ÄL 37. Så mens på g nu då.

Jaha vilken tur att jag avboka min operation, men ringde och boka om i fredags.

• frestelsen

Bim+1. Tror jag har en släng av hcg sjukan haha. Fick ju svagt på rfsu, cb och nån testa tidigt. Men läkarna sa till mig att jag har lätt att bli befruktade men ägget fäster inte.. så hinner väl få lite stegring på dessa test som kan göras tidigt. Sen åker allt ut för ägget inte kan fastna.. polypjävla@$#=÷. ;)

Självklart vill jag ha barn, men har en fin 13 åring och en styvdotter på 15. Tänk de som inte kan få något barn alls:(

MissMf skrev 2015-03-08 10:39:17 följande:

Ser en skugga men om det inte blir starkare e det ju konstigt.. Vilken dag var du på?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester