Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
www.gravid-test.se/
Någon som köpt test på den sidan? Jäkligt trött på testlagret!
www.gravid-test.se/
Någon som köpt test på den sidan? Jäkligt trött på testlagret!
?
Ser nåt, men det ser ut som det är utsmetat. Tycker du ska vänta med digitalt till imorgon för testlagret är känsliga jämfört med cb digital.
Hej tjejer!
Är på BIM-2 idag och tog detta test imorse. Satte klockan på 7 min (testet ska kollas efter 5-10 min) och gick sedan in och kollade och såg ett streck utan att behöva vinkla det eller någonting.
VI har försökt i ett halvår och jag har ALDRIG sett ens en skugga av ett streck eller någonting, och då har jag haft dessa med exakt samma LOTNR så känns inte som det kan vara spök? Syns lite bättre irl och är rosa.
Så skulle nu vilja låna era ögon lite <3
Bilden är lite dålig nu med för att jag fört över bild från telefonen, så blir lite grynigt typ... Men om jag håller mig 4 timmar och inte dricker någonting, går det att ta ett digitalt då tror ni?
Okej:) ja svårt att se helt på bilder. Lycka till :)
Tack för att du tog dig en titt!
Det ser inte utsmetat ut irl, utan är kvaliten på bilden som blev lite grötig och konstig när jag la över den på datorn, men ska försöka vänta tills imorgon :)
Grattis :)
Svart på vitt <3
Tror du kan ta de digitala ikväll:)
Ser jag i syne eller är det +
Måste fråga er..
Vilka test är bäst? Testlagret eller graviditetskollen? Både Äl och grav. test.
Behöver ju inte trixa med den,. Ser ju ett plus :)
Åh, här är ni verkligen experter! Jag tog ett test igårkväll, tionde dagen efter ÄL. Min man har bara 1% funktionsdugliga spermier, så jag trodde väl aldrig... men på andra försöket (!) tycker jag nu att jag skymtar ett plus. Vad säger ni? Någon som vill trixa med fotot åt mig?
Åh, här är ni verkligen experter! Jag tog ett test igårkväll, tionde dagen efter ÄL. Min man har bara 1% funktionsdugliga spermier, så jag trodde väl aldrig... men på andra försöket (!) tycker jag nu att jag skymtar ett plus. Vad säger ni? Någon som vill trixa med fotot åt mig?