Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Är det någon som haft problem med Graviditetskollens teststickor?
Är det någon som haft problem med Graviditetskollens teststickor?
När jag var på toaletten nyss så var det rosa på pappret :( faan om det är mensen! Hoppas inte att det kommer något rödare! Hur brukar en nidblödning vara och när brukar den komma? BIM +4 idag. Känns som att ett missfall skulle vara en kraftigare blödning?
Har du fått 18 (!!!) missfall....!?!? Gode Gud! :( Hur många barn har du?
18?! Guuud vad stark du är som fortsätter kämpa emot eländet! Kul att höra att du är gravid nu!
Ååå så kul!!!! Själv försöker jag bli gravid med första barnet och är inne på 4 försöket. Inbillar mig att jag är infertil då alla runt mig verkar bli gravida på beställning!:) vill också ha många barn!
Okej, tack! Då ska jag beställa hem några såna :)
Hur långt in i graviditeten är du nu?
Grattis i efterskott ;)
Nu har jag tagit 7 test varav 3 positiva och resten negativa. Min sambo fick även ta test vilka var negativa :) men tänkte om det är fel på testen bör det även bli fel trots att han är man :) jag tänker iaf inte betala dessa felaktiga tester. Om det nu är så att jag har ägglossning, vilket jag tror. Bör inte alla gravtester visa utslag och inte bara tre av dem?
Jag har tagit alla gravtesten idag fått negativt och positivt på samma urin. Äl testen är tagna nr5-8 idag oxå.
Jag blir galen! Jag ser ett streck eller en skugga efter 4-5min men den är inte helt rosa. Kan gravtest ge så starka spökstreck? Helt förvirrande...kommer då aldrig köpa dessa test igen om detta är negativt. Strecket syns bättre på vissa bilder jag tog än på andra. Har inte redigerat..
Hur vet jag om det är falskt plus med testlagrets?