• mammasusan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bella06 skrev 2014-07-16 12:48:12 följande:
    Nä här är det kört! Blöder nu... smile4.gif

Tänker ta en paus till nästa sommar iallafall - ska fokusera på att njuta av att göra roliga saker med familjen närmsta året - sen får vi se om jag orkar/vågar igen...
    Tråkigt vet mer än väl vad du går igenom, haft 18 mf innan vi fick ordentlig hjälp & imorgon går jag in i v.27.

Ta hand om dig & det finns hjälp hos privat läkare, kram
  • mammasusan
    kanien skrev 2014-07-19 09:55:32 följande:

Beräknad ägglossning är på måndag..är testet så pass starkt idag så ni tror det kommer visa positivt imorgon? Första månaden utan letrozol så får jag en äl så är det bara tack vare min egna kropp :D phps18iXZ00999.jpg

Testa i em el kväll igen då är det nog max utslag
  • mammasusan
    kanien skrev 2014-07-21 10:34:21 följande:

Hmm vad tror ni om detta? Översta testet är ifrån lördag och det understa ifrån idag (måndag). Alla trodde stenhårt på att lördagens test var positivt (nu har det torkat och är ljusare) men jag tycker även att dagens test är lika starkt.. Beräknad ägglossning var till idag så frågan är om testet från i lördags var positivt och att jag hade äl igår/idag fast dagens test är så starkt som det är? phpnbRDNM27841.jpg

Det nedersta är inte positivt teststrecket är inte fullt lika starkt som kontrollstrecket
  • mammasusan
    kanien skrev 2014-07-21 11:01:53 följande:
    Detta är lördagens test, och alla som svarade här inne trodde det var positivt i lördags.. Vad tror du om det? Tror du jag har haft äl? php2ZsKIv24263.jpg
    För att ett ältest ska vara positivt ska teststrecket vara lika eller starkare än kontrollstrecket, tycker inte att testet i den här bilden är positivt...
  • mammasusan
    Tanya6 skrev 2014-07-21 14:06:48 följande:

Nu tog jag en sån här :/ våga inte köpa sån där digital, om jag skulle ha för lite hormon eller nåt för att det skulle synas. Jag ser ett spök? På denna med. Gör ni? phpLD22c276345.jpg

Det är ett fint plus & blått i färgen! Du har säkert haft äl några dagar senare än beräknat
  • mammasusan
    failad skrev 2014-07-30 17:39:55 följande:

Tog detta test 1 dag efter jag fick en nidblödning (tror de va de iaf..) Och 6 dagar innan beräknad mens.. Är det bara jag som ser ett plus??

Ser ett plus men går förstås inte att se vilken färg, har du originalbilden att visa också?
  • mammasusan
    rosahelikopter skrev 2014-08-29 18:53:58 följande:

Hoppas den kommer åt rätt håll nu :) phpo4M2bn04184.jpg

Grattis ett fint plus!
  • mammasusan
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:36:32 följande:

Kan det inte bara vara spök då? Är på ÄL+12. Testade på ÄL+8 tokblankt. ÄL+10 testade jag igen och man kunde ana ett liiiiitet streck. Men kunde ha varit spök. Detta är det starkaste jag någonsin fått :O

Nä spökstreck finns inte, dock torkstreck. Men detta är plus!! Syns ju ännu mer på andra bilden du lade upp
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester