• HCS

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Iustitiae skrev 2015-03-18 22:14:09 följande:

Syns det nåt på denna?

ja nåt svagt
  • HCS
    HCS skrev 2015-03-19 11:29:30 följande:
    Vad tror ni om dessa? MOrogonens, äl+10 idag. bim-3  ... är så trött på svaga tester! 
    Dom är otrixade, försök gärna få fram nåt om ni har lust!
  • HCS

Tog ett test till nu på dagen, visst syns det??

Sen har jag en fråga!? Är det någon här som nyligen ammat och blivit gravid? Jag slutade amma för 10-11 månader sen och nu har det helt plötsligt börjat komma mjölk när jag klämmer.. sen igår. Det har det inte gjort förut. Kan det bero på ny grav??

• HCS
    SecretlyMe skrev 2015-03-19 14:04:16 följande:

Ta ett digitalt istället! Jag kan tyvärr inte se något från mobilen och inte på din blogg heller. Men jag vet hur svårt det är att fånga svaga streck på bild.

Av erfarenhet vet jag att digitalt inte visar när andra visar svagt.. men detta är trots allt fullt synligt.
  • HCS
    SecretlyMe skrev 2015-03-19 14:04:16 följande:

Ta ett digitalt istället! Jag kan tyvärr inte se något från mobilen och inte på din blogg heller. Men jag vet hur svårt det är att fånga svaga streck på bild.

Fullt synligt i en mobil också..
  • HCS
    rosali84 skrev 2015-03-19 15:13:44 följande:
    Ser något svagt!

Jag slutade amma runt jul 2012 och kunde ända fram till jag blev gravid igen, i dec 2014, klämma fram mjölk. Så det i sig behöver inte vara ett tecken på ny graviditet. Men som sagt, testet ser ju lovande ut. Vänta ett par dagar och ta ett till :)
    Tack för titten! Jo jag vet att det kan gå att klämma, men på mig har det inte gått att få ut en droppe, och nu kommer det nästan på en gång! Känns som ett gott tecken tillsammans med svaga streck!
  • HCS
    SecretlyMe skrev 2015-03-19 15:19:17 följande:
    Nej, inte för mig tyvärr :/ Har inte sett på nån av dina test och det säger jag inte för att vara elak. Jag tycker dock att det borde vara fullt synligt eller visa sig på digitalt nu när du ändå påstått att du testat svagt i flera dagar. Hoppas!
    Jag är idag bara på äl+10. Jag plussade med sonen sist jättesvagt på äl+9 så det är nog precis i sin ordning då det nu börjar synas svaga streck utan trix och fix. (Även om du inte verkar kunna se i din mobil, men andra ser ju..säkert är det olika på telefoner Tack för att du titttar iaf! )
    De första dagarna jag testade från äl+6 nu såg testen blanka ut, men gick att få svagt streck med korrigering i mobilen, förmodligen bara torkstreck, ville se hur tidigt man kunde se, därför jag började testa så tidigt.
  • HCS
    Pyret 85 skrev 2015-03-19 20:31:57 följande:
    Var falskt plus... Mensen på gång nu.
    Det där kan inte vara falskt positivt! Man kan blöda trots att man är gravid, håller tummarna för att det går bra!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester