Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Leeroy skrev 2012-11-12 08:14:15 följande:
Tänk om han idag då säger att fostret är dött & jag får åka in till sjukan för att få ut det och så var alt egentligen i sin ordning...?OM det är så att han säger att embryot är dött så kan du ju avvakta någon dag eller två och sen åka in till sjukan för att få en "second opinion" men du är ännu väldigt tidigt i din graviditet för att man ska kunna uttala sig egentligen.
Det enda skulle vara om han bara ser en uppklarning, men det finns faktiskt dem som endast sett uppklarning i vecka 8, de har då fått en ny tid någon vecka senare och då kan man se om det avstannat eller växt genom mätning.
Att "åka in till sjukan för att få ut det" är ju ingen standardprocedur så tidigt i graviditeten direkt, man vill ju helst att kroppen ska sköta det hela själv så långt som det går så OM något mot förmodan skulle vara rent åt helvete är det knappast något beslut som fattas på plats i gynstolen så att säga.
SLAPPNA AV nu och så se till att byta läkare efter dagens besök för du verkar ju inte alls ha rätt kemi med denna läkare.
Vilken tid ska du vara där så jag vet när jag ska hålla tummarna?