• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lufsan skrev 2011-11-07 12:40:07 följande:
    billiga-testers test. Och jag har testat med dom fi tio dagar nu och verkligen fått blankt på alla. Så det känns inte som spök. Såg strecket direkt när jag doppat det och det blir lite tydligare hela tiden. 
    bim??
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-07 12:45:34 följande:
    Pumann: Jag har massa gravtest hemma som jag inte behöver!. Du skulle bott närmare så kunde du fått dem alla... fast det kanske går att spara??!  vet ngn om det finns utgångsdatum på dem??!
    läs på !! tror dom håller nåt år va????=)
  • sweasmamma
    Lufsan skrev 2011-11-07 12:47:02 följande:
    den 13de.
    viochdu skrev 2011-11-07 12:43:33 följande:
    Lufsan: Lägg ut ett till då! :) eller be puman ändra kontrasterna.. har bara photoshop på min andra data!!
    okej! ska försöka få en bra bild. Har photoshop på mobilen men jag antar att appen inte är lika bra som vanliga. 

ja men då är det ju ett par dagar kvar !!!! tänk va roligt att plussa på fars dag =) bra present till gubben =) jag plussade allaHjärtadag 2008=) också en bra alla hjärtans present 
  • sweasmamma

jag har faktiskt försökt men får inte fram nåt!! kan vara för svagt så det gömmer sig när jag ska lyfta fram det .. men ett till imorgon tack =)

• sweasmamma

jag kan inte beställa =( FFFFFF******NNNNN!!!! skitledsen nu ju ! jaha,då får jag helt enkelt vänta och köpa ett lagom till bim ist =( JÄKLA SKIT OCKSÅ !!!!

• sweasmamma
    Humlemamma skrev 2011-11-07 13:04:24 följande:
    Pumann: ja som lite klumpigt o massor, som lotion eller gammal mjölk :p

Fru: det är lila vanligt att man inte har såna där vita flytningar.
    Man får juh mer fuktigt i underlivet vid graviditet o vissa får väl vitt :)
    ja precis =)
  • sweasmamma

jag hittade en sida som hade postförskott =) dom ska komma imorgon så hämtar jag ut och betalar då ! kortet funkar men inte dosan.. min kompisa skulle göra det åt mig men vi kom inte så långt då man skulle ha verifierat visa-program  =)

• sweasmamma
    sweasmamma skrev 2011-11-07 13:43:59 följande:
    jag hittade en sida som hade postförskott =) dom ska komma imorgon så hämtar jag ut och betalar då ! kortet funkar men inte dosan.. min kompisa skulle göra det åt mig men vi kom inte så långt då man skulle ha verifierat visa-program  =)
    äh inte ens det gick .skulle betala in det först SEN skickar dom...VAD HÄNDER!!!??? =( kan inte ta faktura,jag har bet anm =(
  • sweasmamma
    Didajdidajda skrev 2011-11-07 14:09:32 följande:
    Gick det inte med testlagret?! :O Traderasäljare har tester som också skickas direkt tror jag...
    nej man måste betala med dosan till banken liksom och dosan funkar inte i datan helt plötsligt och sen massa visa-program.. fattar ingenting !!!! men en kompis till mig ska beställa åt mig så får hon pengarna casch ist =) tur man har vänner =)
  • sweasmamma
    Stella 78 skrev 2011-11-07 14:21:37 följande:
    Men om du betalar med visa kort så behöver du ju ingen dosa. Visserligen så har de flesta att du måste verifiera kortet men det gör du ju med ett eget lösenord. Dock måste detta förstås fixas på din banksida första gången om du aldrig använt kortet när du handlat på nätet. 
    aha okej !! jag fattade inte =) ha ha!!

MEN NU ÄR DET BESTÄLLT!! dosan funkade utan sladd på babytimes. någon som provat dom stickorna?? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester