• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2011-11-07 11:06:06 följande:
    Pumann: precis kring dagarna som det dök upp för mig med. Är det +8 finns ju liten chans för plus men om
    +6 är det nog tidigt så ge inte upp om det blir minus. Imorgon på +9 kan du nog mkt väl få ett plus! Håller tummarna stenhårt!
    TACK !! Hjärta jag ska nog testa imorgon,sparar morgonkisset då posten kommer kring 13-14 tiden =)
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-07 11:20:31 följande:
    Ja gör det, så det inte kissar på dig när du går och håller dig till klockan ett. Finns ingen chans att få testerna idag eller!?
    nej =( beställde idag så dom kommer imorgon,och lite dumt att köpa ett annat test när det inte är morgonurin nu så tidigt ju !! ni får hålla er till imorgon Flört
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-11-07 11:27:52 följande:
     =)
    Såg ju mer nu =) hihi

ska handla CB o testa med imorgon så då komemr de bild igen =)
    JAAAAAA....längtar !!!
  • sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2011-11-07 11:23:41 följande:
    jag tycker det är värt att slösa pengar på ett extra test idag för vår skull:P  och håller du dig i iaf 4 timmar utan att dricka så mycket så borde det ju gå ändå=)
    ha ha ha.. jag faller för grupptrycket =) okej jag köper ett idag =)
  • sweasmamma
    viochdu skrev 2011-11-07 11:35:28 följande:
    Men ge inte upp hoppet om det blir neg i dag. Är ju så tidigt och massa dagar kvar tills BIM!
    nej då =)
  • sweasmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-07 11:34:13 följande:
    Det pratades om grupptryck och alkohol på "efter 10" i dag.. de kanske skulle ta upp testomani och grupptrycket där

Håller tummarna stenhårt för dig
    ha ha.. ja varför inte =) he he

tack  
  • sweasmamma
    N1987 skrev 2011-11-07 11:53:42 följande:
    Pumann: Jag har likadana flytningar och det har jag aldrig haft förut! :D
    Skrattande hoppas vi båda plussar ..eller vänta plussade inte du idag =)
  • sweasmamma
    Humlemamma skrev 2011-11-07 11:41:48 följande:
    Pumann: så får jag alltid då jag är gravid, fått det precis innan jag plussat o de har hållt i sig vid alla graviditeter, o jag har 3 barn o väntar mitt 4e nu, så visst kan de va nåt för dig, håller tummarna!! :)
    jag har inte haft så innan ,kommer inteihåg hur det va med dottern då vi inte fösökte,jag tog ett test bara för att och jag va gravid då så jag kollade liksom inte tecken =) hade du också så tjocks nästan som små små klumpar i typ
  • sweasmamma
    Soffiie skrev 2011-11-07 12:12:33 följande:
    åh va spännande pumann jag hade så innan jag fick plus jag med,,, nmär ska du testa?
    kanske idag efter påtryckning av tjejerna i tråden Skrattande skulle beställa på testlagret idag MEN något har blivit galet!!!JAG BLIR TOKIG!!!! funkar inte med dosan =( ska kolla om vi kan göra det med svärmors kort så ser vi om det går=)
  • sweasmamma
    Hoppas 2012 skrev 2011-11-07 12:36:54 följande:
    Ni nämner dessa tjocka vita flytningar, man blir ju nojjig om man inte har dem :) När det skrivs det är vanligt vid gravid :)
    självklart är allt individuellt... det kan ju lika gärna vara mensen på mig,återstår att se men det betyder ju inte att du inte är gravid för du inte har flytningar =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester