• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Leeroy skrev 2012-09-18 20:45:05 följande:
    Ja det kändes verkligen skit Gråter
    Men på ett sätt är jag lite lättad, de hittade faktiskt något. Hade ju känns värre om de inte hittat något, och jag ändå inte blir gravid. Men en cysta..

Jo på ett sätt kan det vara en lättnad men fan asså Rynkar på näsan vilken chock. det är nog inget amn direkt skulle kunna tro.

vad händer nu? minskar det dina chanser att bli gravid sen? vad kan hända.

förlåt för mina frågor, det kanske är tufft av mig att gå direkt på.

stackars dig. jag hoppas det går bra med operationen, massa styrkekramar!!!!
    Leeroy skrev 2012-09-18 20:53:14 följande:
    bläää jag måste klaga av mig...
    jag har haft känningar, spänningar och hugg i vänster sida av magen flera gånger vid varje cykel, i samband med ägglossning och i samband med att mensen ska komma & alltid trott att det beror på att det fastnar något där inne och att det är aktivitet....men nääääää....det är en förbannad jävla cysta Gråter hur kan man vara så naiv liksom..

aja...bebis 2014 som först då.....för ett plus 2012 lär det ju inte bli...
    BEBIS 2013!!!

har du inte känt av det alls???FörvånadRynkar på näsan
    TessLiihten skrev 2012-09-18 20:48:09 följande:
    För det första: GRATTIS PENNY!!!!

För det andra: Åh så förbannat ledsen jag är nu!!!!!  

Min biologiska pappa fick veta att han skulle bli morfar - igen. 

Hans kommentar var: "Du ska göra abort. Inte en chans att du ska behålla det barnet! Du klarar inte att ta hand om dig själv och din son. Hur ska du då kunna ta hand om denna? Gör du inte abort, så ska jag se till att barnet dör!!"

Och detta kommer från en som ALDRIG varit närvarande i sina egna barns liv. Han har inte varit med och uppfostrat oss. Han tillverkat barn, för att sedan lämna kvinnorna. Han har 6 barn varav 1 är död. Och han har barn med 5 olika kvinnor. 

Jag förstår inte hur man kan säga så till sin egen dotter. Han sa likadant när jag väntade min son. Men sen när han kom 3½ månad för tidigt, ja då var det en helt annan femma. Då skulle han finnas med och ditten och datten. Inte en chans!   
    GÖR INTE ABORT!!!!!!!! asså din pappa måste vara fruktansvärt okänslig! så säger man bara inte, fy fannnn vad lågt.

han bestämmer inte dina/era val. det är erat liv, erat beslut sen är det väl upp till han om han vill vara delaktig eller inte men hade jag varit du så hade jag hållt honom på avstånd. även om det är din far . han kommer nog på andra tankar när han får se det lilla livet.

massa styrkekramar till er    

• alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-09-18 21:02:12 följande:
    Nej han ska inte få träffa något av sina barnbarn. Inte en chans. Nej han är inte välkommen hit igen. ALDRIG NÅGONSIN!

Nej, det kommer jag inte göra. Jag är så trött på att bli nertrampad av honom. Han har ingen rätt att säga det som han säger. Dels för att det är olaga hot och dels för att han själv inte var med och uppfostrade oss. Han stack när vi var små eller när vi låg i magen. 

Han valde alltså drogerna och alkoholen före sin/a familj/er 
  • alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-09-18 22:32:38 följande:
    Nej nej inte en chans i helvetet att vi gör abort. Detta barn är så efterlängtat och är lillebror eller lillasyster åt vår son.

Nej, han är inte välkommen i mitt eller min familjs liv något mer. Inte en chans. Han har bränt alla sina broar. 

tråkigt att situationen är som det är men människor som har drog/alkoholproblem ska man hålla lite på avstånd har jag fått lära mig speciellt när de har den benägenheten.

nä fokusera på erat liv o glädjs åt den lilla ist. han förlorar bara på det själv. 
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-09-18 22:42:34 följande:
    Ser inget Alexander. Vänta ett par dagar och
    spara några tester :)

Hahaha jag vet att jag lovade att avvakta men fick har haft sån enorm mensvärk emellanåt så jag är ju lite nyfiken hihi
    TessLiihten skrev 2012-09-18 22:41:14 följande:
    Jag ser något på det nedersta. När är BIM?

är på dag 26 idag och är osäker på när jag hade äl men hade äl flytningar 2-4:e men har haft starka tester av o till. har en cykel de sista månaderna på mellan 28-31 dagar
    Ankena skrev 2012-09-18 22:41:21 följande:
    Alexander - Ser inget tyvärr
    knappt så en annan ser heller. ser mer ut som en skugga
  • alexander2011

såhär ser det ut när det är torkat. jag kan faktiskt se nått men ser ni? aså jag har inte använt dessa tester så många gånger så jag är osäker på vart sträcket ska sittta, om de kan ge svaga skuggor när testet har torkat osv :S

vilka har använt bästpåtest.se stickor? har ni fått skuggor på dom?

jag ahr inte fått det innan, inte såhär o jag hoppas...nä nu får jag inte testa er.hinner inte ändå. jobbar så knepiga tider imorgon-fre   
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-09-18 23:45:19 följande:
    Jag har fått Alex!! Min första "skugga" såg ju till och med ut som ett rosa fint streck mrn icke!!

Ja just det ja :S MEN faktiskt så litar jag mer på dessa än TL. tror att de flesta med undantag kan ge skuggor men jag hoppas givetvis att det kan vara nått ändå.

har du testat mer? fått mens?

nu halva dagen ahr jag haft som mensvärk. det brukar jag få dagen innan eller samma dag som jag ska ha mensen men jag ska inte ha den förens till helgen   
  • alexander2011

BEMA: det kortet jag menade är denna, trixade lite
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-09-19 00:29:11 följande:
    Ja de gör jag med, TL är ju bara skit!!
    Dina skuggor ser precis ut som mina gjorde efter mitt "streck"
    Nepp, inte testat mer och väntar på mensen. Den ska komma någonstans mellan igår (tis) till lör typ, kanske söndag. Men känner mig trött, brösten spänner & ömmar, maten smaka konstigt idag (frågade gubben om han köpt ny krydda till tacosen för den smaka konstigt, men icke) Men jag vågar ändå varken hoppas eller tro att det skulle vara något.

Hoppas verkligen att de blir ett plus för er {#emotions_dlg.flower}
    Jaaa rena skiten enligt mig. denna leveransen fick jag en hel drös med svaga sträck :( tänker aldrig mer beställa av dom men jag ahde 40 st gratis så de kostade mig ingeting iaf.

Jag sj tcker att kaffet smakar inte lika gott o har svårt med ciggaretrök. konstigt eftersom jag sj är rökare men dofterna känns skarpare på nått sätt.

ömm i ena brösten bara men säkert ingenting imorogn haha.

fan en nästan letar smymptom bara för att jag ahr mått illa så länge nu, eler rättare sagt. de kommer i intervaller. ena dagen känenr jag ingeting o nästa dag mår jag pyton. 

har du testat idag? tror du o jag ska ha typ bim samtidigt. när hade du senaste mensen?         
  • alexander2011
    BeMa skrev 2012-09-19 00:47:28 följande:
    On glömde senaste mensen, de va den 23 augusti så är idag (nu när klockan är efter 12) på dag 28! Du då?

Hahaha

Jag ahde oxå mens den 23:e asså? är jag på dag 28 då?
    BeMa skrev 2012-09-19 00:49:28 följande:
    Haha missade ju har ju en cykel på 26-32 dagar så då ska jah alltså ha mens någon gång mellan i måndaga fram till söndag ;)

Jag har mellan 28-31 dagar

Åhhh då är bim typ nu ju!!!!!!! wihooo 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester