Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Leeroy skrev 2012-09-18 20:45:05 följande:
Ja det kändes verkligen skit Men på ett sätt är jag lite lättad, de hittade faktiskt något. Hade ju känns värre om de inte hittat något, och jag ändå inte blir gravid. Men en cysta..
Jo på ett sätt kan det vara en lättnad men fan asså vilken chock. det är nog inget amn direkt skulle kunna tro.
vad händer nu? minskar det dina chanser att bli gravid sen? vad kan hända.
förlåt för mina frågor, det kanske är tufft av mig att gå direkt på.
stackars dig. jag hoppas det går bra med operationen, massa styrkekramar!!!!
Leeroy skrev 2012-09-18 20:53:14 följande:
bläää jag måste klaga av mig...jag har haft känningar, spänningar och hugg i vänster sida av magen flera gånger vid varje cykel, i samband med ägglossning och i samband med att mensen ska komma & alltid trott att det beror på att det fastnar något där inne och att det är aktivitet....men nääääää....det är en förbannad jävla cysta hur kan man vara så naiv liksom..
aja...bebis 2014 som först då.....för ett plus 2012 lär det ju inte bli...
har du inte känt av det alls???
TessLiihten skrev 2012-09-18 20:48:09 följande:
För det första: GRATTIS PENNY!!!!För det andra: Åh så förbannat ledsen jag är nu!!!!!
Min biologiska pappa fick veta att han skulle bli morfar - igen.
Hans kommentar var: "Du ska göra abort. Inte en chans att du ska behålla det barnet! Du klarar inte att ta hand om dig själv och din son. Hur ska du då kunna ta hand om denna? Gör du inte abort, så ska jag se till att barnet dör!!"
Och detta kommer från en som ALDRIG varit närvarande i sina egna barns liv. Han har inte varit med och uppfostrat oss. Han tillverkat barn, för att sedan lämna kvinnorna. Han har 6 barn varav 1 är död. Och han har barn med 5 olika kvinnor.
Jag förstår inte hur man kan säga så till sin egen dotter. Han sa likadant när jag väntade min son. Men sen när han kom 3½ månad för tidigt, ja då var det en helt annan femma. Då skulle han finnas med och ditten och datten. Inte en chans!
han bestämmer inte dina/era val. det är erat liv, erat beslut sen är det väl upp till han om han vill vara delaktig eller inte men hade jag varit du så hade jag hållt honom på avstånd. även om det är din far . han kommer nog på andra tankar när han får se det lilla livet.
massa styrkekramar till er