• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-09-14 20:52:51 följande:
    Alex: Jag ser på det översta vid lampan och det gjorde jag innan idag med. Svagt svagt svagt svagt... men ser vitt ut...
    denna?

det kan öka kontrasten lite. syns rosa irl men de har det gjort på många 
  • alexander2011

Dagens tester idag. ser ni nått?
  • alexander2011
    Fridhaa skrev 2012-09-17 23:59:40 följande:

Jag tycker mig se något på den understa av stickorna på bild 1 och två och såklart på den genom lampan. Kollar via mobilen!

ser jag oxå :) bätte irl men jag har inte bim förens till helgen så jag hoppas det är nått.

mår fortfarande illa av o till o har mensvärk av o till men det kan bero på annat oxå.

tänk om. skitsvårt att få en bra bild för det blir så mcket större på kort o då syns det sämmre tycker jag men men. ska ta ett till test imorgon bitti   
  • alexander2011
    Bubbles skrev 2012-09-18 00:00:34 följande:
    Behöver er experthjälp. Fick Ma för tre veckor sedan. Slutade blöda för ett par dagar sedan. Tog ägglossningstest och fick två tydliga streck. Nu är frågan ger dom utslag för att jag fortfarande har graviditetshormoner, funkar det så med? Eller har jag ägglossning?
    Tack på förhand!!
    visar gravtestet fortfarade positivt? annars kör på, kan vara äl :)
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-09-18 06:56:06 följande:
    Ser inget Alexander men du är för tidigt ute.
    Spara på stickorna till torsdag i alla fall :)

ska göra det. kommer jobba en del i veckan så jag kommer nog testa till helgen.

lördag då är jag ledig iaf. OM jag inte testar tidigare ;)
    Knasten83 skrev 2012-09-18 06:57:52 följande:
    Ser tyvärr inget Alex :((

:( aja. har flera dagar kvar. ger inte upp än. mår fortfrande illa men inte lika mycket så då beror det säkert på annat :(
    Knasten83 skrev 2012-09-18 07:32:56 följande:
    Vilken dag är du på nu Alex?
    hade mens den 23 aug så dag 26 idag. har de sista haft mens på dag 28-31
    viochdu skrev 2012-09-18 08:02:10 följande:
    Alex: ser inget... :/
    :(

• alexander2011
    lillnosie skrev 2012-09-18 09:42:31 följande:
    Alltså denna yrsel & illamående från ingenstans!!! :(... hoppas verkligen att det är en bebis som gror, annars får jag ta och söka mig till en läkare! Har BIM på söndag, men har bestämt mig för att bara testa i helgen för att se om det händer något på stickan ;)

jag ahr oxå avrit illamående ett tag, över 1 vecka  nu  :S har bim i helgen oxå :)
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-09-18 12:08:24 följande:
    Knasten: Finns inget att jämför med.  tack ändå

Fick INTE GRAVID på det digitala..

Åhhhh men lilla du :( beklagar verkligen :( jag som hoppades att det skulle gå vägen för er. jag tänkte allt på dig häromdagen o undrade hur det ahde gått men jag ahr jobbat massor så jag har inte läst på flera dagar bara kikat in emellanåt
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-09-18 18:38:39 följande:
    Nu började jag blöda. På BIM dagen så nu vet jag. Så hade jag inte testat hade jag aldrig vetat men så är det. Man känner sin kropp alldeles för väl både på gott och ont eftersom det va symptomer som fick mig att testa och även att det va ngt som inte stämde till helgen. Känns ändå skönt än att gå och undra. Har varken kunnat sova eller fungerat "normalt" pga detta. Nu kommer jag sluta med äl- test och gravtest och hela den biten. Jag blir inte mer gravid för att jag testar mig 100 ggr om dagen. MEN man vill så gärna veta och tålamod har jag inget.

Men min sambo saknar mig. Det är inte så här det ska behöva vara. Att han ska känna sig nästan "utanför". Allt den senaste tiden har kretsat kring svaga streck , symptom många tårar, glädjetjut , blod. Nu ska jag försöka leva normalt. Jag vet vi har "bara" försökt i två månader. Men dessa två månader har verkligen varit skit jobbiga...

Jag tänker inte lämna tråden absoluuuuut inte. Men några äl+9 bilder får ni inte av mig iaf....

Kram på er för ni har stöttat, svarat på frågor och inte skällt på mig för allt mitt tjat..

Ni är guld..
    Ta er tid för varandra och försök att slappna av.

Nån dag kommer det gå vägen för er men njut av varandra oxå. det behöver man så att man inte hamnar i en ond cirkel kring bara äl och gravtester vilket är lätt hänt.

Du kanske inte såg mitt inlägg innan men jag beklagar verkligen, massa styrkekramar till er   
  • alexander2011
    Leeroy skrev 2012-09-18 18:59:42 följande:
    var hos gyn idag. har en systa i ena äggstocken och så länge den är där kommer jag inte bli gravid GråterGråter
    ska tillbaka om 3 månader och se hur den ser ut och i värsta fall operera bort den. det var ju inte så det skulle bli..efter 1.5 års försök.....

Nää vilket bakslag :(

hoppas allting går bra :( Massa massa strkekramar 
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-09-18 19:24:37 följande:
    Vi har varit avslappnade till efter ÄL. Innan ÄL och den perioden har vi myst på och varit  med varandra som innan... inte schemalagt sex utan bara sexat på och haft det gött.. Men sen har veckan efter ÄL kommit. och ja ni vet ju resten själva.

Men nu tänker jag inte ta ett gravtest förens  mensen varit sen minst två dagar.

Och tack Alexander...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester