viochdu skrev 2012-09-18 18:38:39 följande:
Nu började jag blöda. På BIM dagen så nu vet jag. Så hade jag inte testat hade jag aldrig vetat men så är det. Man känner sin kropp alldeles för väl både på gott och ont eftersom det va symptomer som fick mig att testa och även att det va ngt som inte stämde till helgen. Känns ändå skönt än att gå och undra. Har varken kunnat sova eller fungerat "normalt" pga detta. Nu kommer jag sluta med äl- test och gravtest och hela den biten. Jag blir inte mer gravid för att jag testar mig 100 ggr om dagen. MEN man vill så gärna veta och tålamod har jag inget.
Men min sambo saknar mig. Det är inte så här det ska behöva vara. Att han ska känna sig nästan "utanför". Allt den senaste tiden har kretsat kring svaga streck , symptom många tårar, glädjetjut , blod. Nu ska jag försöka leva normalt. Jag vet vi har "bara" försökt i två månader. Men dessa två månader har verkligen varit skit jobbiga...
Jag tänker inte lämna tråden absoluuuuut inte. Men några äl+9 bilder får ni inte av mig iaf....
Kram på er för ni har stöttat, svarat på frågor och inte skällt på mig för allt mitt tjat..
Ni är guld..
Ta er tid för varandra och försök att slappna av.
Nån dag kommer det gå vägen för er men njut av varandra oxå. det behöver man så att man inte hamnar i en ond cirkel kring bara äl och gravtester vilket är lätt hänt.
Du kanske inte såg mitt inlägg innan men jag beklagar verkligen, massa styrkekramar till er