• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-09-12 21:29:31 följande:
    Knasten: Det bara måste vara nått!! Alex: har du bild?

kan ta ett hur det ser ut nu men jag ahr inget över hur det ser ut inom tiden..fannn för det asså :(
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-13 10:19:00 följande:
    är det nån av er som varit gravid tidigare som fått karpateltunnelsyndrom!?!?

Jag måste ha fått det. Beskrev mina besvär för en bekant och hon högg direkt och menade att det var detta och de tips jag fått av henne (att spola händerna i iskallt vatten bland annat) funkar ju... men så läser jag om det att det oftast drabbar en efter sjätte månaden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har haft det i mer än en månad nu.. och har inte ens gått in i sjätte månaden än.

Just nu är högerhanden helt domnad...svårt att skriva kan jag säga och händerna är ständigt ömma och jag har svårt att greppa mindre saker som pennor och andra mindre saker. Vad kan man göra?
    Jag hade jätte ont av det.

jag fick kontakta sjukgmnasten för att få olika skenor. tummen låste sig o fingrarna svullnade. gorde ont som fan. hade ingen strka i handen så jag kunde inte öppna burkar eller nått :( det försvann sen när pojken föddes men det tog ett tag 
  • alexander2011
    Niicesara skrev 2012-09-13 21:01:54 följande:
    En annan fråga - får Era män stanna på nätterna med på BB?

Ja i västra götalands regionen, NÄL:s sjukhus har de byggt ut bb för att männen ska kunna sova över om de kan o vill
  • alexander2011

Tog ett test idag. vet att det kan vara tidigt. tror mig se nått svagt på testet inom tiden. nu ser det bara ut som en svag skugga. testet är med morgonurin.

Min vännina undrar om ni kan se nått på hennes CB?   

• alexander2011

GRATTIS KNASEN!!!!!Hjärta åhhh vad roligt. såg allt på dina tester. nu har jag inte läst allt från idag men ska du ta ett digitalt?

BEMA: jag har använt pastpatest stickorna o de brukar inte ge spök. jag ser på båda men svagt svagt 

• alexander2011

BEMA: trixade o visst ser man :) men det ser tunt ut på översta bilden

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-14 12:48:37 följande:
    Ser tyvärr inget nu heller...men du har väl inte BIM på ett bra tag?? Ägglossade du inte typ förra veckan?

för ca 1 vecka sen eller mer jag vet inte. är inte hundra på när l var. jag ahde äl värk som mest den 2-3:e o fltningar.
    skulle ha äl dag 14 och dag 14 var den 4:e sep 
  • alexander2011

Jag fattar inte. har snart mått illa i en vecka drygt som åksjukeillamående

• alexander2011

Mini Léonie skrev 2012-09-14 13:09:40 följande:
    Men illa kan man väl må av många orsaker.. kan gå med en förkylning som inte märks mer än att den sitter på balansen tex.. tror det är svårt att ta det för graviditet.. testen är ju helt blanka Alex..?

Rynkar på näsan

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester