• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SappeMed2BB skrev 2012-09-11 21:42:46 följande:
    Alex: du kan ha missat stegringen. Jag har testat 3 ggr om dagen morgon, em och kväll. Och jag fick ett starkt positivt måndag kväll. Idag har jag testat 2 ggr i säkerhetensskull och det är mycket svagare.

Mina grav symptom började inte förns jag var i v 6+.
    jag kände av vissa smptom tidigt sist jag var gravid men de mesta kom senare.

eller tänk om äl inte har varit!!!åhhh kan dagarna gå snabbare.

vet att jag ahr mått illa runt äl nån enstaka gång förut så jaghoppas äl har varit. hade äl liknande flytningar runt dag 10-13.   
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-09-11 21:53:00 följande:
    Knasten: Jag ser!  

Alex: Självfallet kan det vara gravidtecken Men personligen så har det där just uppstått för mig och jag är i vecka 8.. Innan jag plussade kände jag ingenting.. :/ Men nu har jag värmesvallningar utan dess like, spyr jämt, kaffe smakar surt, alltså bokstavligt.. Som om någon lagt i citron.. Ömma tuttar fick jag förra veckan, finnar och fett hår.. Och matlusten är obefintlig, får peta i mig mat, har gått ner fem kilo..

Alla dessa symtom kan säkert komma tidigt men för mig som sagt så kom dom kanske förra veckan.. Innan mådde jag som en prinsessa
    Håller tummarna för dig! 

Ja det är det jag regarera på at det isf är såå tidigt, det brukar komma senare.

då börjar tankarna gå mot att det kanske beror på annat ist.

har tagit ett gravtest men det visar absolut ingenting, inte ens en skugga o konstigt vore väl det för det är lite väl tidigt.

jag mår exakt som du förutom att jag spr inte. klarade mig under hela förra grav ifrån det, peppar peppar hihi      
  • alexander2011
    johannap85 skrev 2012-09-11 21:52:54 följande:
    känner igen det, var precis lika för mig.
    hoppas för din skull  
    TACK :) har jag missat. är du gravid nu? hur tidigt kände du av symptom och vad kom först?
  • alexander2011
    MrsC74 skrev 2012-09-11 21:54:48 följande:
    Alex : jag hänger som vanligt inte med? Grav tecken ? Men hade du inte ÄL nu i helgen ?

Nej jag fick inget positivt äl test, starkt men inte riktigt positivt. lika starkt som jag hade nån gång mellan dag 10-13. minns inte riktigt vilket test det var som var starkast.

jag använde äl stavar som jag aldrig har testat med innan o de var starkare än stickorna.

Jag testade med gravtester pga attjag hade en sån kort blödning. trodde det var pga kanske grav men de var bara spök. asså idag är jag på dag 20. hade mensen den 23:e aug.    
  • alexander2011
    johannap85 skrev 2012-09-11 22:26:34 följande:

jag hoppas att det skulle vara så, längtan är större än någonsin nu.
    men nä jag fick ju ett tidigt MF. tog test pos. onsdag för snart 3  veckor sen & missfall 4 dagar senare (lördag) men jag mådde precis som du innan vi fick +.

illamåendet & att jag var så j'kla trött.
    mådde som en prinsessa när jag väntande sonen, därför jag testade så tidigt denna gång. 

tyvär vart det ju som det vart. grav. symptomen försvann redan på fredagen, dagen innan MF & då började jag känna på mig att något var fel.

när har du BIM?

Allt emellan är på äl+6-10 jag vet faktiskt inte när jag ahde äl om jag ska vara ärlig. tittade igenom mina bilde rpå äl testerna o den 2-3:e var starkast TROR jag, de har gått upp o ner i styrka flera ggr.

Asså ,ilamåendet är värst men idag ahr jag även ont i huvudet/migrän tror jag :(
    jessiejones skrev 2012-09-11 22:55:46 följande:
    Vill dela med mig av mina tidiga symptom på bim -6 och plussade redan då (konstigt va?) Känns hel skumt men efter 5 olika positiva gravtest börjar jag tro på detta. Detta var och är mina symptom:

Första symptom:

1, Ömma bröst, har det innan bim alltid men denna gång var de ännu mer ömma.
    2, Kräm vit flytning endast två gånger
    3, Börja greja hemma städa och boa mer än vanligt
    4, Extremt irriterad som en tickande bomb
    5, Frös

Senare symptom:

* Inga flytningar just nu iaf * vagt illamående * något trött * fryser * blanka ögon (sjukdomskänsla) * lite smärta ländryggen * Ont i brösten * Hungrig men blir mätt snabbt

Lycka till alla och hoppas att ni som vill plussar snart!!!
    GRATTIS :)

låter som mina symptom. har dock nu fått lite flytningar oxå  

• alexander2011

KNASEN!!!!! jag tror fan asså att du är gravid. vad är det för stick du har under den utsmetade? testa tidigt? för den sns det på. du måste vara gravid asså!!!

• alexander2011

Kan TL ge ett riktigt tydligt sträck som sns mot lampan som är mer grå? riktigt tydligt asså?? och sen blir rosa mot ljuset när de har torkat? är det spök eller för tidigt. så ble det för mig imorses men hade ingen kamera då :(

mår fortfarande illa 

• alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-09-12 20:49:13 följande:
    Men Alex jag förstår inte du hade ju ÄL i helgen?

asså jag vet inte. jag tror jag har missat stegringen. hade äl värk redan den 2-3:e o äl testet var starkast då tror jag. sen har den gått upp o ner men jag ahr inte sett nån direkt mega positivt. starka men inte positivt.hade starkt i fredags men senare mar den mega negativ sen stark igen sen svag.
  • alexander2011
    swallow the big moon skrev 2012-09-12 21:05:39 följande:
    Men du är väl typ på BIM -11 eller nåt? tror du skall testa runt bmi istället?

äl+5 el 9 borde det väl bli?
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-09-12 21:10:52 följande:
    Alex:
    Ok men menar du redan att du skulle testa för graviditet? Jag hänger inte med?
    ja, jag har mått illa i 4 el 5 dagar nu. konstant asså som lätt åksjuka. har du inte läst nått jag har skrivit?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester