hernameispekka skrev 2012-09-28 17:02:54 följande:
Jag säger aldrig grattis (om det inte är övertydligt)
Jag säger att jag tror jag ser ett streck. Så får de ta det som de vill. För jag vill inte att någon ska få upp hoppet och så är det falskt
håller med dig där.. jag ser ofta när ingen annan ser
Men jag är också ärlig att jag ser något och att jag ändå inte vågar säga grattis... har faktiskt ALDRIG sett ett grattis här inne om det inte varit ganska klart o tydligt...
....med något litet undantag får jag väl säga.
Jag tycker det är MER underligt och ganska taskigt att hoppa in och skriva folk på näsan när man inte ens är aktiv i tråden.. att sitta o säga "Jag skulle aldrig för jag är klar med barn.." det känns lite som att sparka på dem som ligger ner. Själv är jag ju gravid nu.. blir 40 i feb men vet inte om jag är färdig med barn, det får förlossningen utvisa och kroppen om jag lyckas bli gravid igen.Jag trodde ju jag var klar för 8 år sedan men ack vad man kan ändra sig.
Den här tråden har varit min livlina och mitt bollplank under den tid jag försökt bli gravid och om man inte kan förstå vad den har för mening så har man faktiskt inte helt rätt i att komma hit med pekpinnar..för det var just vad denna person gjorde..grattis till dina underverk och att det har gått så bra för dig novembertvillingar.