• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-01 11:41:49 följande:
    jag skulle tolka det som svagt positivt.. ser ut som mina gjorde 5 dagar före BIM

TYVÄRR  tror jag inte det är positivt.. det ser ut som skuggor och sk spökisar

tycker oxå det. att TL inte förbättrar sina stickor. aja, äl om 4 dagarniaf :) försök 11 denna gången. nu måste det fan bli nått
  • alexander2011

Brukar TL:S äl tester med hylsa visa starkare sträck än de vanliga stickorna?

fick 7 st sånna. tog en igår som var relativt stark. vill ni hjälpa mig med att tyda? lägger in bild så fort det har gått 5 min 

• alexander2011

Snälla ni Skäms Det översta är äl tester (rosa) och den understa gravtest. ville ha hjälp o tyda äl testerna. brukar de vara så starka? har aldrig använt dom

hahaha

• alexander2011

Flikkan: trixade dina bilder. lägger in resten under. ser nått o hoppas det blir starkare längre fram
  • alexander2011
    babydeluxe skrev 2012-09-01 19:16:16 följande:
    Alexander2011: Skulle du vilja vara så gullig och trixa min bild så vore jag dig tacksam?
    Klart jag kan göra :) give me a minute..
  • alexander2011

babydeluxe skrev 2012-09-01 19:16:16 följande:
    Alexander2011: Skulle du vilja vara så gullig och trixa min bild så vore jag dig tacksam?

Här är din bild, dock lite mörk men ser absolut 
  • alexander2011

Kan ni hjälp mih. har jag äl snart dvs stegring nu eller? vetinte hur de stickorna funkar

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-09-01 19:23:39 följande:
    Om jag ändå visste hur såna fungerar! haha
    Har aldrig kissat på en sådan, men dom säger ju att äl-testernas teststräck ska väl vara lika stark som kontrollstrecket om inte lite mer? :) 

ja, men jag tyckte att de var ganska starka nu som om jag har äl stegring snart men jag är bara på dag 10. har äl först om 4 dagar igentligen. ska ta ett test imorogn oxå.
    babydeluxe skrev 2012-09-01 19:25:29 följande:
    Tack Alexander2011!! Man ser ju verkligen ett streck. Får jag fråga...vad är det man gör när man trixar? Vetyder det att det inte är ett spökstreck då eller får man bara fram strecket mer tydligt? Kanske dumma frågor men jag har verkligen ingen aning....

Jag brukar få äl-stegring cirka 1-2 dygn innan ägglossning så det är bara att hoppa på din kille nu =)

Jag ökar kontrasten bland annat. vet inte riktigt vad det e för program jag har. nä asså ag ser sträck på ditt test innan trixningen så det borde bli starkare om nån dag :)

Hmm om jag kunde. vi har besök idag av en kompis o min killes bror ska sova här inatt men ska försöka få till det ändå på nått sätt :) 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester