viochdu skrev 2012-08-24 21:49:54 följande:
och du har testat neg? För när jag sökte idag verkar det vara MÅNGA so får blödningar nån dag innan BIM som sig visar sig vara gravida.... och blödningarna kan tydligen variera...
Men har du fått neg test så finns det nog inte så mkt mer än att det är just mens.
Att jag testade va liksom för att jag verkligen ville få ett avslut.
testade negativt igår eller om det avr i förrgår. har inga mer tester hemma.
tror detta är mensen bara. det konstiga är att jag har mest ont just på höger sida. tror jag skrev vänster innna men skrev fel. sticks o hugger på höger sidan o sen gör det ont i hela magen oxå. aja.
Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 22:07:16 följande:
Hur länge har du försökt?
sen sep-11
Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 22:03:40 följande:
nej det är inte konstigt. Varför skulle de vara de?
inna jag blev garvid hade jag alltid mens på dag 30 o har alltid haft. efter förlossningen så har e varierat en hel del. först nu ahr den blivit mer regelbunen. blev så förvånad bara att den kom 2 dagar tidigt. har inte haft så innna vad jag kan minnas
Binegar skrev 2012-08-24 21:54:05 följande:
första gången för mig gick det på första försöker (slutade i abort), andra gången tog det 7 månader (missfall), nu har det gått 8 månader o inget händer...
:( gjorde oxå abort. avr så tidig i vårat förhållande :( varför ska det vara så svårt o bli gravid. man tar för givet att bara för man försöker så ska man bli et så snabbt men ingeting ska man ta så förgivet.
det får helt enkelt ta den tid det tar
viochdu skrev 2012-08-24 21:52:14 följande:
Det är inget att undra över egentligen. Alla graviditeter är olika.. Men förstår om det är frustrerande och man börja tänka om det blivit ngt fel. Men snittet är ju fortfarande 7 mån även hur fort det gick innan. och nu får du ju lägga några fler år på din nacke med antar jag?? Man blir ju inte yngre tyvärr
År över nacken. jag är ju inte direkt gammal så sätt, usch säg inte så då får jag åldersnojja hahaha. är bara 26 (snart 27). vill ha minst iaf 2 till innan det är för sent