• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jaha? mensen kom nu 2 dagar tidigt. asså på dag 28!! har aldrig fått mensen på dag 28 de senaste åren iaf. kan inte minnas att jag ahr fått på dag 28 sen iaf 5 år tillbaka. alltid dag 30 eller mer

Trixxy: asså hur länge hade du hållt dig innan du tog kortet? ta ett test  imorogn med morgonurin. deppa inte ihop nu för det måste vara nått.

tycker såå synd om dig och knasen. fan asså ni borde kontakta dom o anmäla dom!!!   

• alexander2011
    Niicesara skrev 2012-08-24 20:08:25 följande:
    Har lite frågor som inte har med graviditet att göra men jag tänkte att det säkert finns någon klok här inne som kan svara. ;)

Smittar stafylokocker? Min kusin har fått det och har troligen haft ett tag och det blev utslag på huden. Både på armar, öron och i underlivet. (Hon är 6 år bara) Min brorson och hon badade tillsammans i veckan och jag undrar om Ni vet om det smittar då? Min brorson har nämligen börjat klaga över att det kliar i de nedre regionerna. Kan det ha smittat till mig som är gravid och att det var därför jag blev förkyld och haft halsont?

Stafylokocker är jätte smittsamt.
  • alexander2011

måste fråga er. är det konstigt att få mens 2 dagar tidigt? kan inte minnas att jag ahr haft mens på dag 28 sen jag vet inte när. nu de senaste 3 månaderna har jag haft mens på dag 31, 30 och nu 28

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-24 21:35:27 följande:
    Glömde Kortet ju ;)

oredigerat (det va även dom andra två testerna)
    Det kan inte vara spök!!!! Förvånad
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-24 21:41:25 följande:
    Systemkamera. Kan vara det. Så det kanske bli redigerat pga det. Kommer inte ihåg vilken inställning jag hade på den. Kanske vav inställt på makro eller ngt. Kan inte med den där då det är mannens.

Jag är ÄL+12
    som fortsättning på mtt svar. Men nej det är ju inte konstigt med mens som kommer tidigt. Det händer nog alla någon gång i livet. Jag tog min "blödning" som mens två dagar för tidigt. Men se på mina test idag. Kanske är jag gravid trotts allt. Hade till och med ändrat min sidfot till andra förösket och nästa äl och BIM.. Men jag hoppar inte högt än....

Tror absolut att du är gravid.s er ut så. jag däremot är inte det. blöder som en vanlig mensblödning men har jävligt ont just på vänster sida av magen vid äggstocken. mer än vanligt asså. kan det vara så?
  • alexander2011
    Binegar skrev 2012-08-24 21:42:12 följande:
    Min mens kommer mellan dag 27 - 31. Men det ska tydligen fortfarande räknas som regelbundet.

Ok :) blev så förvånad bara. är rätt skönt faktiskt att cykeln har repat sig nu efter förlossningen. grabben fyllde 1 år för 2 dagar sedan :)

ska till gyn den 29:e bara för att kika o se så allt står rätt till. tog ju inte så lång tid sist gång men iofs. det kan ta lång ti o bli gravid men eftersom jag lyckades 1:a gången på första försöket och andra gången på 3:e försöket så undrar man varför det tar så lång tid nu 
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-24 21:49:54 följande:
    och du har testat neg? För när jag sökte idag verkar det vara MÅNGA so får blödningar nån dag innan BIM som sig visar sig vara gravida.... och blödningarna kan tydligen variera...

Men har du fått neg test så finns det nog inte så mkt mer än att det är just mens.

Att jag testade va liksom för att jag verkligen ville få ett avslut.

testade negativt igår eller om det avr i förrgår. har inga mer tester hemma.
    tror detta är mensen bara. det konstiga är att jag har mest ont just på höger sida. tror jag skrev vänster innna men skrev fel. sticks o hugger på höger sidan o sen gör det ont i hela magen oxå. aja.
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 22:07:16 följande:

Hur länge har du försökt?
    sen sep-11
    Planerar smått 14 skrev 2012-08-24 22:03:40 följande:

nej det är inte konstigt. Varför skulle de vara de?
    inna jag blev garvid hade jag alltid mens på dag 30 o har alltid haft. efter förlossningen så har e varierat en hel del. först nu ahr den blivit mer regelbunen. blev så förvånad bara att den kom 2 dagar tidigt. har inte haft så innna vad jag kan minnas
    Binegar skrev 2012-08-24 21:54:05 följande:
    första gången för mig gick det på första försöker (slutade i abort), andra gången tog det 7 månader (missfall), nu har det gått 8 månader o inget händer...
    :( gjorde oxå abort. avr så tidig i vårat förhållande :( varför ska det vara så svårt o bli gravid. man tar för givet att bara för man försöker så ska man bli et så snabbt men ingeting ska man ta så förgivet.

det får helt enkelt ta den tid det tar 
    viochdu skrev 2012-08-24 21:52:14 följande:
    Det är inget att undra över egentligen. Alla graviditeter är olika.. Men förstår om det är frustrerande och man börja tänka om det blivit ngt fel. Men snittet är ju fortfarande 7 mån även hur fort det gick innan. och nu får du ju lägga några fler år på din nacke med antar jag?? Man blir ju inte yngre tyvärr

År över nacken. jag är ju inte direkt gammal så sätt, usch säg inte så då får jag åldersnojja hahaha. är bara 26 (snart 27). vill ha minst iaf 2 till innan det är för sent

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-24 22:21:44 följande:
    Alexander: Inlägg 66550. va inte alls menat på det viset som jag sedan såg när jag läste om det.

Jag är bara 26 och jag antog inte du va 50++ men ja.. det blev fel. Skäms

ingen fara, blev nojjig först när jag läste det hahahaha. såg inte inlägget under.
  • alexander2011

Fick brun/rött i förrgår natt och idag är mensenså gott som slutFörvånad 

vad är detta, fattar ingenting

Brukar ni oxå få såhär?   

• alexander2011

blöder så lite så jag kan ha trosskydd. va fan. min mens brukar inte börja o nästan ta slut på 2 dygn.
    aja. försök 11 denna gången då. äl 8:e om jag ahr räknat rätt 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester