Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
säkert för tidigt än.. Men någon som ser nått?
säkert för tidigt än.. Men någon som ser nått?
Hej tjejer!
Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!
Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
Här är en länk till BIM-listan:
www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
Länk till "plustråden":
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
Hur mkt kan man stirra på testresultat? Dessa två är gårdagens, lite osäker på ÄL, men tror att det är ÄL+14.
Apotekets och CB, förstnämnda med morgonurin. Tyckte de såg svagt positiva ut, men tog ett Preg i morse som jag bara kunde svagt ana ett streck (och glömde ta bild på, såklart).
Vad säger ni?
Hjälp hjälp hjälp!
Vad ser ni??
Nån som ser nåt?
Nån som ser nåt?
Hej hörrni, nu var de länge sedan jag skrev något men det har varit ett långt år, har följt tråden iaf och kollat på allas test.
Fick ju antydan till 3 svaga plus på billiga-testers stickor i okt, tempen sjönk som en sten dagen efter BIM och sen kom mensen, sedan dess blankt, zipp, nada, nothing, sen kom jan och feb och ingenting har hänt sen dess så vi påbörjade utredning den 16:e feb och jag gjorde ett UL och har tagit 2 blodprov, tanken är att vi ska in med mannens spermaprov på måndagmorgon, men nu har jag fått samma tendens till svaga plus igen på samma stickor... vad ska man tro? Hoppas att ni kan kolla på mina bilder och säga vad ni ser, alla stickorna på bild är från samma tillverkning så jag har också 2 sen tidigare månad som varit negativa och blanka så allt inom samma tillverkningsbatch. Nåväl, långt blev det men här kommer min bild:
Någon som ser något?
Nån som ser något??