Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag är skeptisk till spökstreck!
Jag vet att det inte var någon slags "kemisk" graviditet eller missfall för jag var på kvinnokliniken i de dagarna och kontrollerades med både HCG blodprov och vul. Ingen graviditet hittades, varken på vul eller enligt blod. Några blödningar hade jag inte heller. Jag fick starta en primolut-nor kur när mensen inte kommit på dag 60 i cykeln. Så annat än spök kan det inte ha varit.
Någon som vet om man kan ha spöktest på två olika sorters test?
Eftersom det nu inte tog sig för mig, funderar jag på att prova äl-tester nästa månad. När ska man börja testa? Vilka är de bästa testen? Var är bästa stället att handla?
Vill gärna också ha era ERFARENHETER av vilka graviditetstest som är att lita på! Känner mig helt bränd med tanke på att jag denna gång fick starka färgade spökstreck på tre sorter denna månad...
Jag tog dom här nu på morgonen, det understa tog jag tre minuter innan det översta och när jag fotade hade det översta bara gått ett par minuter. Dom är positiva va eller är det mina ögon det är fel på??