• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-12-01 19:43:39 följande:
    japp pos äl-test =) äl inom 12-48 timmar=)

jag trodde alltid jag hade äl dag 16 typ.fick utslag dag 9 el 10  

men vanligtvis har jag en cyckel på 30 dagar. o jag är bara på dag 9 idag Förvånad
  • alexander2011
    AnnaRezia skrev 2011-12-01 20:42:32 följande:
    Carma85, fortsätt att testa i morgon och några dagar till, tycker inte sträcket är riktigt lika starkt.

inte det översta det är från nån dag innan men det understa är väl ganska lika starkt
  • alexander2011

hade inte ett sånt trevligt samtal med sambon idag. han börjar tveka på om vi ska skaffa en till just nu Gråter har med massa andra saker kring oss o göra o visst förstår jag honom delvist men drömmen om att få två st tätt verkar ligga långt borta just nu. är så ledsen o besviken så det känns som jag ska spricka...fan ta karlar

• alexander2011

så hur saken blir det vet jag inte Gråter

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2011-12-01 21:33:24 följande:
    Carmat: min man vill också vänta att planera nr 2 men säger samtidigt att "händer det så händer det och då blir jag naturligtvis glad", jag vill planera men inte han förrän jag också har jobb... Söker för fullt, lillan börjar dagis i jan!

min har oxå haft den inställningen och att han tom har varit förväntansfull men inte nu :S
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-01 23:35:01 följande:
    Men usch och fy vad ledsen jag blev av att läsa det där Var med om det i våras och kommer precis ihåg hur det kändes.. Månader av prat och planerande för att en dag få höra : Nej gumman, jag är nog inte redo än..

Fy och usch för sånt.. Men ja, tänk om han inte sagt något då och så hade jag blivit gravid och SEN hade han ångrat sig...? Aja, hur som helst svider det..

Bamsekram <3 

asså jag vet inte vad jag ska tro, senare igår så ville han att vi skulle ha barn. jag sa att det kanske är bättre o vänta om han känner som han gör men då blev han ist besviken.  han la verkligen på charmen igår så igår blev det mys. men ändå. nu hoppas jag att han inte ändrar sig. sist gång sa jag att vill han inte skydda sig så måste han vara säker på att det är det här han vill. sambon har inte fast jobb än och det är det som gör han tveksam o även mig emellanåt men vi vill verkligen ha två tätt o då får han ligga i med att hitta ett bra arbete. han har ju 9 månader på sig Flört. vi klarar oss nu även om det kan vara kärv stundvis men det viktigawste är att pojken får kärlek och har det han behöver .
  • alexander2011
    Kickioh skrev 2011-12-02 08:56:19 följande:
    Ååååh vad härligt att ni ser det bättre nu :D
    Jag ska nog ta ett digitalt på söndag. Känns ju jätteläskigt! Det blir så definitivt då. Hoppas hoppas hoppas att det visar Gravid!
    visst syns det ett sträck. fortsätt o testa så kommer du ev få en fin stegring, ingen tvekan om det. grattis. första barnet`?
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-02 09:49:18 följande:
    Ja skyddar han sig inte så är det förbjudet att ändra sig sedan! Min son på fyra vet hur bebisar blir till liksom och då borde en vuxen man veta det också Hoppas att det går bra och att det bara är nervositetsnerver som spelar in!
    ja han får ta konsekvenserna av det, låterkanske hårt men vill han inte så vet man ju hur det blir o nån tal på abort existerar inte i min värld. har gjort det en gång. aldrig mer.
    ja jag tror det är det men våran lilla är en nöjd bebis o har inte varit några problem med alls så därför tror jag att det kommer gå galant med ett till.
    XD hahaha  
  • alexander2011
    Kickioh skrev 2011-12-02 09:49:19 följande:
    Usch, förstår att det måste vara jättejobbigt :( Vi hade samma diskussion tidigare, han tänkte mycket praktiskt typ - ska vi hinna renovera klart sovrummet, och sådana saker. Men det var vad vi pratade om INNAN vi började försöka. Kan bara tänka mig så lessen jag skulle bli som han skulle säga nåt sånt nu! :(
    Men tror du inte han bara har fått lite "kalla fötter"? Det är ju en himlarns stor grej ni planerar så det skulle ju inte vara så konstigt i så fall ;) Och självklart är det viktigast att bebis får kärlek :)
    självklart :) ähh sovrummet borde väl bli klart inom 9 månader ;) tror din karl kanske hade lite kalla fötter han med. tror det är väldigt vanligt att karlarna får kalla fötter o visst jag förstår honom (min karl asså). det är inte en liten sak direkt. jag är oxå nervös om jag ska vara ärlig men hur tufft det än blir så måste man kunna stötta varandra eller hur. det är viktigt at man pratar om hur man känner över att skaffa barn och min är inte den som direkt pratar om känslor o så :S
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester