Helenmedh skrev 2011-12-01 23:35:01 följande:
Men usch och fy vad ledsen jag blev av att läsa det där
Var med om det i våras och kommer precis ihåg hur det kändes.. Månader av prat och planerande för att en dag få höra : Nej gumman, jag är nog inte redo än..
Fy och usch för sånt.. Men ja, tänk om han inte sagt något då och så hade jag blivit gravid och SEN hade han ångrat sig...? Aja, hur som helst svider det..
Bamsekram <3
asså jag vet inte vad jag ska tro, senare igår så ville han att vi skulle ha barn. jag sa att det kanske är bättre o vänta om han känner som han gör men då blev han ist besviken. han la verkligen på charmen igår så igår blev det mys. men ändå. nu hoppas jag att han inte ändrar sig. sist gång sa jag att vill han inte skydda sig så måste han vara säker på att det är det här han vill. sambon har inte fast jobb än och det är det som gör han tveksam o även mig emellanåt men vi vill verkligen ha två tätt o då får han ligga i med att hitta ett bra arbete. han har ju 9 månader på sig
. vi klarar oss nu även om det kan vara kärv stundvis men det viktigawste är att pojken får kärlek och har det han behöver .