• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2011-11-29 11:29:06 följande:
    åååhhh då hoppas man ju!!! för trots att det är låååångt kvar till bim hade jag känslan av ,nej det har inte tagit sig nu heller!!

det är bara för att du har den intsällningen o du är inne på ditt 5:e försök men det kommer den dagen då du blir gravid. får hoppas det är denna gången :)
  • alexander2011

helenemedh

Nu knske jag missade men hur gick det med posten o har du testat idag eller blir det imorgon.. är super spänd :) 

• alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-11-29 22:17:11 följande:
    Mannen kom hem med test i födelsedagspresent för posten tänkte minsann inte komma idag. Men det var så negativt som det bara kunde bli tyvärr. Känner mig helt färdig. Bim+5, aldrig haft sen mens.. Hopplöst. Mannen fick dessutom rycka ut på jour ikväll/natt så det är inte så kul här hemma nu på födelsedagen och allt. Men ja, sporrning från Fl är oslagbart! Finns så många underbara människor här
    ähh men vad trist det får han gottgöra imorgon ist då ;) ja visst är det underbart att det finns så goa människor på fl :)
  • alexander2011
    Emlan3 skrev 2011-11-30 09:30:59 följande:
    Understa testet taget i måndags på ÄL+ 10. Översta testet taget idag på Äl+ 12. Bara jag som ser ett plus? Ska testa igen på fredag och hoppas det syns starkare då.

ser positivt ut :) grattis
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-11-30 15:50:42 följande:
    Är numera tyvärr, PIPPI, kemiskt gravid eller vad man nu vill kalla det.... Till TVÅ embryon........
    ååhhh ska hålla tummarna för dig att allt går bra, vad spännande :) hur känns det?
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-11-30 22:08:02 följande:
    då närmar man sig bim-8 och känner ingenting Rynkar på näsan
    urk och blä!!! och precis kommit från dr,hörselgångsinflamation och suuuperont! nu är jag sur och går och lägger mig !!!

GOD NATT ALLA{#emotions_dlg.flower} 

ajajaj det lät mindre trevligt, stackarn.
    behöver inte alls vara så att det är negativt för det. det är inte alla som känner av nått tidigt. jag hoppas på ett plus för din del. inte många dagar tills du ska börja testaSolig

• alexander2011

oj vad ni  har skivit idag. grattis till alla som plusat ser en hel del positiva tester nu i tråden, fan vad skoj Solig

• alexander2011
    lilaemma skrev 2011-12-01 13:48:51 följande:
    Ok. En testoman bekänner. Idag har jag testat två gånger. För på testet i morse kan man se ett svagt svagt rosafärgat streck om man lyser igenom med en lampa och verkligen anstränger sig. Så jag kunde inte låta bli utan testade även på em. Alldeles negativt. Provade att hålla det också mot en lampa, då blir det andra strecket helt genomskinligt... Kan inte få till en bättre bild än så här:

Vet inte vad jag vill att ni ska säga... men var tvungen att skriva i fler trådar... för att... hm... för att jag är knäpp antagligen...  Det övre testet är det från i morse och det undre från em... Svårt att se skillnaden på bild, men som sagt, irl så är det undre genomskinligt och det övre.. rosa... testlagret.

(för nytillkomna ska jag väl tillägga att jag alltid tycker mig se saker och att jag troligtvis inte haft någon äl ännu, men ändå testar...)

T

haha jag kan vara precis likadan men tyvärr ser de negativa ut
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2011-12-01 12:29:43 följande:
    En veckas sen mens... Detta var vad jag fick idag på stickan. Alldeles för svagt och smalt..

åhh nu har du testat ser jag men visst är det nått där :) ta ett till imorgon. det ser knepigt ut men hoppfullt ;)
  • alexander2011

nu måste ni hjälpa mig tjejer. vissligen e detta efter tiden men först såg det svagare ut sen såg den lika stark ut o nu starkare(efter tiden) har jag äl nu. brukar få äl på ca dag 14 är på dag 9 idag. det översta är gammalt o den understa är dagens. blev så fundersam. har fått flytningar idag och därför tog jag ett test men jag har inte alls ont av äl som jag hade sist gång. då hade jag RIKTIGT ont. eller e det kanske på g. helt värdelösa test o läsa av :S

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester