Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
negativt eller?
negativt eller?
på söndag
Ser att ni skriver en del om symtom och så vidare. Jag måste säga att det skumma är att jag inte känner någonting alls.
Har ytte pytte ont i brösten, men bara om man verkligen klämmer. En otroligt svag mensvärksliknande känsla som kommer ibland.
Men jag har alltid, super mycket PMS, blir alltid otroligt klumpig innan mens, men inget där heller. Brukar också få jätteont i brösten flera dagar innan och jag brukar få mastodont mensvärk. Nu inget...
Men det kan ju hända att magnesium tillskottet jag börjat käka faktiskt hjälper mot pmsen. Eller så är min mens inte på g utan kommer om en vecka, det händer också ofta. Så det är nog inte grav. Känns som att jag borde ha gravsymtom då.
Min acne har till och med blivit avsevärt bättre de senaste dagarna bara! Helt knäppt, från ingenstans! Den brukar ju vara som värst innan mensen.
Ingen mens än... Undrar när den ska komma. Vill bara att den dyker upp nu så jag kan slippa undra...
Hej igen tjejer!
Behöver er hjälp igen. Kan ett preg test bli så här efter utgången tid. Anade något när jag precis tagit det. La sedan undan testet för att titta på det senare, men glömde. Tittade på det igen så hade det gått mellan 10-20 min över tiden.
Strecket är tydligt, inte suddigt eller så och rosa.