viochdu skrev 2011-11-10 10:02:55 följande:
Ja det är tungt som fan. Och man känner nästan ett litet hat mot honom. Men jag vill inte tvinga honom till ngt, men det är svårt när han väl hade bestämt sig en gång och man flög på rosa moln och nu vill han inte. Men jag ska ge han tid. Ska försöka hämma mina känslor för honom. För jag vet hur det är när man känner sig tjatad på och man bara blir ännu mer irriterad. Så jag ska som sagt ge han tid och han kommer nog komma på det så småningom att det är dax.
Lufsan skrev 2011-11-10 09:55:28 följande:
Vet hur det känns jag och sambon har haft en ganska lång paus nu. Men vi kör avbrutet vilket gör att jag hoppas varje månad i alla fall. Men det stinger till i mitt hjärta varje gång han drar ut den också. Det känns så fel. =(
Men oj , detta visste inte jag. Trodde ni körde på stenhårt. Vad säger han när du testar och donar varje dag då? MIn sambo hade blivit skit arg om jag höll på och hoppades på att jag blev gravid när han inte vill!
Fast inom mig så kan jag ju erkänna att jag hoppas jag med. För jag vet att hans kulle bli redo. Men man vill ju heller inte tvinga på ngn barn. Det är ju ett beslut för livet!
Hur länge har ni varit iihop?? Eller du. jag kan inboxa dig istället så slipper andra höra på vårat lip och gnäll.. hahahhaha
Haha inboxar dig istället så blir det inte så mycket snack i tråden =P