• Meej

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Emilix skrev 2018-02-15 06:08:33 följande:

Taget idag 15 dagar efter äl. Går inte att misstolka det här :)

Är helt jävla skakig, äntligen ett plus efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')

Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100% säker.

Känns helt sjukt det här :)

Så otroligt välförtjänt!! GRATTIS!!
    pulpfiction94 skrev 2018-02-15 06:41:30 följande:

Hej på er!

Undrar om det här är ett spökstreck som jag misstänker? Tack på förhand! 

Nej, men det är ju något där. Testa digitalt imorgon så får du klara besked!
  • Meej
    StellaJ85 skrev 2018-02-15 09:46:45 följande:

Hjälp! Är det här ett plus? Går det att lita på när det är väldigt tidigt (10dagar sen ÄL) och inte beräknad BIM förrän om 6 dagar!

Det skulle jag säga att det är! Grattis!
  • Meej
    Vivi96 skrev 2018-02-15 09:59:48 följande:

Hej på er. Så här blev morgonens kisseri.. Är i chock tillstånd mer eller mindre! Trodde jag hade inbillat mig illamåendet men tydligen kan det komma så tidigt :)

Yey! Testlagret visar än en gång INTE spökstreck med andra ord! GRATTIS!!
  • Meej
    liseen08 skrev 2018-02-15 20:12:55 följande:

StellaJ85: Det är varken bra eller dåligt - hur strakt streck man får tidigt beror endast på när ägget fästa (dvs hur höga hcg-halter man har). så det är absolut inget konstigt! Grattis! :) 

Såhär såg mitt ut idag efter en svag skugga igår, åh så svårt att veta om det är spök eller äkta! Tror ni ett digitalt kan läsa av trots så låga hormonhalter om det nu skulle vara något?

Är det testlagrets? Brukar inte ge spökstreck i så fall! Och de har samma avläsningsnivå som de digitala, så det kan fungera! Jag vågar mig på att säga - Grattis!
  • Meej
    wishingforamiracle skrev 2018-02-15 20:26:34 följande:

Är på semester nu och tog detta. Kan någon hjälpa mig tyda?

Jag har svårt att se vad som är skugga och vad som är vad på den bilden tyvärr.. Du har ingen annan bild?
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-15 20:30:01 följande:

Ser ni nåt på den här?

Där tycker jag mig nog ana något!
  • Meej
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-15 20:45:57 följande:

Åh Gud vad glad jag blir! HOPPAS.

Men jag tror att det är spökstreck eller rester. Vågar inte tro annat.

Håller tummarna för att nästa test är ännu starkare och låter dig våga tro! :)
  • Meej
    pulpfiction94 skrev 2018-02-16 08:24:37 följande:

Ni hade rätt! Plussade imorse! :D

Yey!! Grattis!!
  • Meej
    Regnkappa skrev 2018-02-25 13:00:01 följande:

Alltså detta är sååå tidigt äl +8. Känner mig dum i huvet men inbillar mig en skugga. Låna mig era falkögon

Tänkte först att jag tyvärr inte såg något, men kanske ändå..? Omöjligt att få något bättre svar idag..! Du får fortsätta testa! Håller tummarna!!
  • Meej
    Girpwr skrev 2018-03-05 22:23:09 följande:

Jag blir inte klok... har ingen aning om jag har haft äl än, min lille är 4 månader... har inte direkt varit försiktig. Tog detta test idag, tyckte mig se ett streck direkt men jäättesvagt. Nu kikade jag på det ngn timme senare och då såg det ut såhär. Har mått illa och haft mensverk.. är detta spök? Eller ska jag börja oroa mig?

Anar strecket där när jag zoomar. Du får nog bara vänta ett par dagar och testa igen för att få tydligare resultat. Har ingen erfarenhet av falska streck från RFSU, för visst skrev du att der var RFSUs?
  • Meej
    Anglabajjen skrev 2018-03-06 09:47:59 följande:

Tack så mycket! :)

Jag är verkligen hur glad som helst. Men nu är jag bara rädd att det inte ska gå vägen ut. Jag har läst att risken för missfall är större hos pcoare.

Vet du om det stämmer?

*orolig*

Jag har också pco men har två lyckade graviditeter bakom mig. Möjligen ett tidigt missfall förra månaden, men aldrig något innan dess. Kommer säkert gå bra! Lycka till, och grattis!
  • Meej
    Noname1996 skrev 2018-07-02 19:34:11 följande:
    Tankar om detta? Testat mig 3 dagar i rad och får inte de mycket synligare än detta. Kan de vara så att alla är spök?

Ska ha min mens runt 10:e juli dvs nästa vecka, så är ju iofs väldigt tidigt testat.

Uppskattar om någon tar en titt!
    Jag tycker att det ser positivt ut.. Och det är ju en hel vecka kvar till BIM då, så det är ju inte konstigt att det inte är starkare. Snarare starkt för att vara så tidigt!
    Grattis!
  • Meej
    A.b skrev 2018-07-03 12:31:01 följande:

Hej,

Vad tror ni om detta?

Det ser positivt ut! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester