• Meej

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Doors skrev 2018-01-26 10:08:28 följande:
    Lovar. Ingen öl. Kan inte tro det ännu.

Vet ni experter om man kan ta ett digitalt test på kvällen ifall man undviker att dricka så mycket under dagen? Är helt chockad på något märkligt sätt (men glad också) och vill veta. :)
    Du kan nog ta ett digitalt test under dagen. Det ser så pass starkt ut! Grattis!
  • Meej
    Doors skrev 2018-01-27 08:03:21 följande:
    Vill tacka alla för gårdagens tolkningshjälp! Ni hade rätt!
    emmaisson skrev 2018-01-27 07:07:44 följande:

det var ett plus allihopa!!

ÄL+11 BIM-3/2

Gattis båda två!!
  • Meej
    mkess skrev 2018-01-29 11:34:15 följande:
    Ta ett gravtest idag! Jag testade negativt på morgonen, sedan vid lunchtid samma dag var det svagt positivt och dagen efter tydligt positivt. :)
    Vilken dag i relation till BIM var det du testade så?
  • Meej
    My102 skrev 2018-02-04 16:02:13 följande:

Kan detta verkligen stämma?? Har tagit babyplans tidiga (mäter från 10) grav test i några mornar nu och har vad jag vet aldrig fått en tillstymmelse till streck! (BIM troligtvis onsdag) och imorse fick jag även neg men så tog jag ett nu på ett nu på eftermiddagen.

Och fick nu detta. Nån med erfarenhet av babyplan tidiga? För jag tog ett till test på en gång och det var blankt och även CB digital (jag blev så jäkla ivrig! Försökt i över två år!) men det sa ?inte gravid)

Kan testet vara fel?!

Vänta till imorgonbitti och testa igen! Det kan ju helt enkelt vara så tidigt att det är därför det inte ger utslag på de andra testen. Drick så lite du kan resten av kvällen så är det superkoncentrerat när du vaknar!
  • Meej
    Rebbea skrev 2018-02-11 15:58:28 följande:

[/quote]

[quote=78458222][quote-nick]Rebbea skrev 2018-02-11 15:57:48 följande:[/quote-nick]Vad tror ni? Bara äl +7 och tog på eftermiddagen.

Ser positivt ut! Grattis! Det var tidigt!
  • Meej
    Ek90 skrev 2018-02-12 10:48:57 följande:

Okej, nu behöver jag hjälp :|

Nån som ser något? Är det ett spökstreck?

Jag ser ju NÅGOT, men är så rädd att det bara luras och bara är spökstreck. Tog ut stickan ur kassetten med så ser man bättre, haha. Vad troooor niii? :))))

Jag ser definitivt ett streck. Har ingen erfarenhet av spökstreck alls och skulle tolka det där som positivt! Grattis!
  • Meej
    Rebbea skrev 2018-02-12 16:39:51 följande:

Detta måste väl ändå bekräfta att testet på vårdcentralen var fel?! :D

Helt klart! Tog de bara ett test där trots att du sagt att i fått positivt hemma? Du ÄR gravid. Grattis!!!
  • Meej
    Rebbea skrev 2018-02-12 17:38:08 följande:

Tack snälla!!! Ja de tog ett test samtidigt som de testade att jag hade urinvägsinfektion, och det var ett sticktest som jag aldrig sett förr, alltså inget digitalt. Så kom hon bara ut och sa att det inte var något. Har fått medicin som ska vara ok för gravida ändå så det känns skönt. Bara lite orolig att min uvi kommer påverka något negativt.

Ring MVC imorgonbitti och hör med dem, men jag tror säkert inte att det ska vara någon fara. Det är väl inte helt ovanligt med uvi när man är gravid.. Det är ju urinvägarna som är smittade, oftast inte upp vaginalt och definitivt vanligen inte upp i livmodern.
  • Meej
    Ek90 skrev 2018-02-13 22:11:35 följande:

Min mobil som jag kollar ifrån har fått nån knäpp, så alla kort är bara små vita fyrkanter. Har provat logga in och ut men funkar ändå inte, nån som vet vad som kan va fel?

Likadant för mig. Tänkte att det var något med min uppkoppling. Men det är kanske något fel på sidan då?
  • Meej
    Vivi96 skrev 2018-02-14 16:08:06 följande:

Okej! Någon annan som ser eller har erfarenhet av Testlagrets?

Jag har aldrig fått spök där heller. Tror inte att det brukar vara något problem.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester