Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hur långt har du till BIM? Vet att säkerheten är väldigt olika på digital beroende på vilken dag man tar innan beräknad mens.
Hur långt har du till BIM? Vet att säkerheten är väldigt olika på digital beroende på vilken dag man tar innan beräknad mens.
Om jag fick svagt positivt igår (både babyplan och B early) och idag får ett test som jag måste lysa på i olika vinklar för att se ett extremt ljust streck.. Babyplan stickor, kan jag räkna med att det antingen är kemisk graviditet eller spök eller hur?
Helt uppgiven här hemma..
Jag tror att något är på g iaf
Ja tidigt kan det va då jag enligt appen skulle ha äl 5 april...
Tog två cb igår och det blev så
Skulle ni klassa detta som positivt? Ägglossningtest. Mina tidigare test från den 3 maj fram till idag har varit väääldigt svaga. :) Det började stegra igår.
Okej, tror dock jag va lite för snabb med att ta bilden. Strecket är något starkare nu. Men kanske inte positivt fortfarande :)
Har inte redigerat några bilder, bara som en liten notis
Usch vad ledsen jag blir. Testet från igår kväll blev nog färgat av ägglossningstestet för imorse var det vara en skugga utan färg.. Överst är det från igår och det undre från imorse.
Hej igen hörrni, plussade ju igår (på 5 stickor från testlagret samt ett Cb digital med veckor) men när jag tog en ny sticka idag var plusset nästan borta!? Man anar bara skugga. Vad kan det här betyda?! Någon som varit med om liknande? Vad hände sen?
Jag är på bim -4 idag.
Lägger in bild på gårdagens (överst) och dagens test (underst)
Känner mig lost och ledsen.