Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Super negativa eller hur? :(
Har testat med babyolan tidigt i några dagar nu eftersom Natural Cycles påstår att det finns indikationer, men de är helt blanka varje gång. Har varit extra känslig och varit illamående...NC har satt ut ÄL och jag är 1 vecka sen. Värt att testa andra test eller är det bara att gilla läget och vänta på tant röd?
Har du lust att bifoga en bild på din NC kurva? Är också användare nämligen :)
Rätta mig om jag har fel men. Är 11 dagar sen ÄL enl. NaturalCycles? Hur kan då mensen vara 7 dagar sen? Brukar du få mens efter 4 dagar efter ÄL? :)
ÄL test... Är dagens positivt? (nederst)
De andra togs söndag, måndag och i tisdags (i ordning uppifrån och ner).
Var är er erfarenhet när det kommer till blödningar innan beräknad mens?
Har haft flytningar som är rosa i 3dagar som kom 2 dagar efter ÄL.. Nu idag så är det en liten blödning.. 7 dagar efter beräknad ÄL. Kan mensen redan komma på ÄL+7?
Inbillar jag mig?
NC har satt ut så det är ÄL+6 men enligt clearblue digital så borde det vara ÄL+9.. När jag kollar på det så ser det ut som ett rosa streck.. Men jag inbillar mig nog...
Hade dock sjukt ont i brösten och var extremt svullna för några dagar sedan.. Haft molande känsla i tjejmagen och brösten är fortfarande lite ömma.
Ah såg det nu...
här är den omskuren:
Tänker ta ett digitalt vilket som imorgon men tänker att jag sparar det om ni tycker det inte verkar vara nått eller spök :(
Jag ser absolut på din bild. Det är väl även ett "vanligt" test på 25 miu/ml ? Tror och hoppas att det kommer vara starkare snart. Håller tummarna!