• Lunalove

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Super negativa eller hur? :(
    Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove

Har testat med babyolan tidigt i några dagar nu eftersom Natural Cycles påstår att det finns indikationer, men de är helt blanka varje gång. Har varit extra känslig och varit illamående...NC har satt ut ÄL och jag är 1 vecka sen. Värt att testa andra test eller är det bara att gilla läget och vänta på tant röd?

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove
    Alfonzzz skrev 2018-02-11 21:49:55 följande:

Har du lust att bifoga en bild på din NC kurva? Är också användare nämligen :)

Notera att jag glömt att lägga in samlivet denna månaden... Fråga mig inte varför :/
  • Lunalove
    Alfonzzz skrev 2018-02-12 07:32:41 följande:

Rätta mig om jag har fel men. Är 11 dagar sen ÄL enl. NaturalCycles? Hur kan då mensen vara 7 dagar sen? Brukar du få mens efter 4 dagar efter ÄL? :)

Jadu jag vet inte, tycker appen har blivit sämre och sämre med tiden jag använt den. Men jag har haft väldigt oregelbundet se senaste månaderna. Tycker också det verkar ologiskt men det var vad som hade beräknats :/
  • Lunalove

ÄL test... Är dagens positivt? (nederst)

De andra togs söndag, måndag och i tisdags (i ordning uppifrån och ner).

• Lunalove

Var är er erfarenhet när det kommer till blödningar innan beräknad mens?

Har haft flytningar som är rosa i 3dagar som kom 2 dagar efter ÄL.. Nu idag så är det en liten blödning.. 7 dagar efter beräknad ÄL. Kan mensen redan komma på ÄL+7?

• Lunalove
    Mittiprick skrev 2018-03-11 18:23:05 följande:
    Nej men en nidblödning kan! Eller en vanlig mellanblödning.
    Får hålla hoppet uppe då, vill inte börja testa massa i onödan om det visar alla tecken på att det är mens på g...
  • Lunalove

Inbillar jag mig?

NC har satt ut så det är ÄL+6 men enligt clearblue digital så borde det vara ÄL+9.. När jag kollar på det så ser det ut som ett rosa streck.. Men jag inbillar mig nog...

Hade dock sjukt ont i brösten och var extremt svullna för några dagar sedan.. Haft molande känsla i tjejmagen och brösten är fortfarande lite ömma.

• Lunalove
    nufårvise skrev 2018-04-06 19:00:05 följande:
    Var sån liten bild, men tycker mig se ett streck

Ah såg det nu...

här är den omskuren:

Tänker ta ett digitalt vilket som imorgon men tänker att jag sparar det om ni tycker det inte verkar vara nått eller spök :(

• Lunalove
    eldhberg skrev 2018-04-06 20:18:31 följande:

Jag ser absolut på din bild. Det är väl även ett "vanligt" test på 25 miu/ml ? Tror och hoppas att det kommer vara starkare snart. Håller tummarna!

Jo precis det är en 25 miu/ml.. Skönt att det är andra som ser också så jag ibte inbillar mig. Får se hur det går på det digitala imorgon! Eller för tidigt att testa på digitalt imorgon tro?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester