Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jamendåså :) grattis! Hur långt efter äl?
Jamendåså :) grattis! Hur långt efter äl?
Någon som vet om cb plus som legat ett tag brukar få ett blått tydligt streck efter tiden?
Vet att man inte ska kolla efter tiden men aldrig varit med om det.
Bim-1 i dag. I ren panik gjorde jag ett digitalt grav test som visade inte gravid.
Fått svaga plus på graviditetskollens testa tidigt. Men så svaga att de knappt syns, säkert mitt öga som spelar mig ett spratt.
Ja ja bara att göra ett nytt försök i nästa cykel..
Vet att det finns de som försöker i flera år innan de lyckas få ett plus. Men känns så hopplöst att jag inte blir gravid nu. Mina tidigare barn har jag fått på första försöket. Har ny sambo denna gång, känner bara paniken att VI inte kan få barn ihop. Att vi inte passar ihop eftersom jag med min förra kille blev gravid så lätt och denna gång verkar det inte alls gå :(
Ursäkta min lilla novell men känns bara lite hopplöst just nu
Svagt på bild men väldigt tydlig irl. Det tydligaste jag någonsin fått
Är ett testa tidigt, så det ska vara ett streck. Detta KAN väl inte vara ett spökstreck som är så starkt?
Blir tokig. Skulle fått min mens igår och har haft småmensvärk till och från i 3-4 dar nu..
Är det jag som inbillar mig något väldigt väldigt svagt?
Kanske syns bättre på denna bild?
Nu har jag tagit mitt sista test, på BIM-dagen. Så lycklig!
Hej tjejer! Jag är ny här och har läst denna tråden mååånga gånger förut. Men nu var det dags för mig - jag behöver er hjälp :) Är detta positivt eller inbillar jag mig? Jag är på BIM -1 (tror jag).
Det där är ett streck, ingen tvekan om saken grattis!