Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ToveLantz: ja du är helt klart gravid! Grattis!
ToveLantz: ja du är helt klart gravid! Grattis!
ToveLantz: det går bra . Var det inte planerat eller varför känns det så skrämmande?
Ingen är färdig mamma innan man fått barn. Men gör ett till test är det positivt också så ringer du din barnmorska i morgon. Är du jätte nervös så säger du det så hjälper hon dig säkert. Eftersom det är ditt första barn? Så är det många kontroller innan barnets föds, och man hinner växa in i rollen som blivande mor.
Tove ett solklart plus.. Grattis, det här klarar du!
Carmat på dina ser jag streck. Men testa igen om två dar och se om det blitt starkare. Grattis!
Ser positivt ut tycker jag , men kollar via telefon så har svårt o se om linjen är färgad eller bara grå/vit
Sockersöt, grattis!
Myhnona: ser att du lagt testet på toa papper? Det ska du inte göra! Då suger pappret åt sig urinet i stället. Lägg testet på yta som inte suger åt sig vätska.
Grattis Flowers...
Jag har beställt ett digitalt test, gjorde jag när jag beställde folsyra tabletter ( det ska ni äta när ni försöket bli gravid och de första 12 veckorna i graviditeten)