Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu ser jag att jag gratta fel person, menar detejagdet som jag skulle gratta.. Fast du kanske oxå är gravid Knasten?
Nu ser jag att jag gratta fel person, menar detejagdet som jag skulle gratta.. Fast du kanske oxå är gravid Knasten?
Shit jag tror jag precis plussa. Kan ju inte lägga upp bilder då jag surfar via iPad. Är på bim-3 eventuellt 5. Men fick ett rött streck ganska snabbt på testlagrets stickor... Har testat flera gånger i rad så är verkligen en stor stegring sen i går..
Ingen som typ kan inboxa sin mail till mig så kan jag maila bilden från iphonen så kan nån lägga upp bilden åt mig?
Tack, hoppas att pyret vill stanna kvar nu.. Skakar än :) berätta precis för sambon. Var lite orolig bara för härom dagen så sa han att det inte gjorde något om jag inte blev gravid än . Men han blev glad ändå! Han tycker bara att det är jobbigt nu med dottern för att han inte får/kan sova så mycket som han vill. Men hon är ju över 1 1/2 år när liten kommer så det ska nog gå bra :)
Jag ser streck på både radioactive och lilaemmas test! Vågar på mig att skriva grattis till även er :)
Ser tyvärr inte heller nåt slemtorsk :( www.familjeliv.se/uimg/gallery/anonymous/4919351/phpj0lbxn.jpg Länken är till mitt test för dagen, hoppas den funkar ?
Men va faa posta i fel tRåd haha
Fru 2011 jag ser inte ens bilden tyvärr
Jag plussa ju i går :) gjorde ett till test i dag som var super starkt så här går det bara bra :)
Helt klart ett plus Linnsi, självklart kan du berätta fö sambon. Mitt första plus var nog inte starkare och javg berätta :) lycka till! När blir det Bf nu då?