• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om mina chanser? 
    SEX DAG: 7, 9, 11, 13, 14 & 16 
  • Gummsan

Tänk om det inte va äl på intågande dag 11.... Då slutade jag ju med apifircen och boragon för tidigt Gråter

• Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:25:12 följande:
    nej det va bara starkt...efter det suupersvagt ,inga stickor kvar nu ...imorgon är det 14 dagar till bim!!så boorde få äl imorgon men inte enl testen....men dessa ÄL flytningar som avtagit då?

vilka test?? 
    Du har kanske senare äl denna gången?
  • Gummsan
    sweasmamma skrev 2012-01-11 13:32:25 följande:
    ha ha... ja det är inte lätt att hinna med alla=) jag blir mest fundersam .... äl flytningar som avtagit...borde inte äl inträffa snart då?? eller
    Jag har typ aldrig älflytningar.... Hade det jämnt förr men icke nu. Kanske någon gång ibland... 

Bodde du långt bort? Har några äl test :-P 
  • Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-11 13:34:41 följande:
    tyvärr ser jag inget
    Åhhhh, jag vill ju sååå......  

Hittade denna........

Det tar i snitt 7 månader för en kvinna att bli gravid. Det är lika normalt att det tar 1 månad som 14 månader innan man får det där plusset.

Sannolikhet varje månad baserat på kvinnans ålder:

15 år - 40 %
    20 år - 40 %
    25 år - 30 %
    30 år - 25 %
    35 år - 20 %
    38 år - 10 %
    40 år - 5 %
    43 år - 0-1 %

Siffrorna är genomsnittliga och inom varje åldersgrupp varierar fertiliteten givetvis från kvinna till kvinna.

Normalt sett är statistiken för par som har regelbundet samlag att bli med barn följande:

25 % blir gravida inom en månad
    60 % inom sex månader
    80 % inom 12 månader
    90 % inom 18 månader

• Gummsan

Jag har ju bim ca 22a. När tror ni tidigast att man skulle kunna se något på Stickan?

• Gummsan
    Nelliepop skrev 2012-01-12 06:53:19 följande:
    Dålig bild... Men det är strek på alla 3 som blir starkare.... =)
    Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester