• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testade med ältest i början på min tredje grav. Visade inget men i v32 va det as starkt

Tror ni det skiter sug för min del eftersom det dippade?
    Brukar ni känna brännande eller stickande känsla i brösten runt äl?

• Gummsan

Det testet va på dag 11. Är på dag 14 nu och det har vart svagare än testet på dag 11 hela tiden :-\ sist va pos på dag 10...

• Gummsan
    {#emotions_dlg.flower}Min dagbok:  

Dag 7:                            SEX
    Dag 8:   Temp: 37.2
    Dag 9:   Temp: 37.0    SEX
    Dag 10: Temp: 37.0
    Dag 11: Temp: 37.1    SEX (starkaste ältestet iaf)
    Dag 12: Temp: 37.4 
    Dag 13: Temp: 36.9    SEX
    Dag 14: Temp: 37.3 (Idag, planerar SEX

Vad tror ni om detta??  
  • Gummsan
    Together90 skrev 2012-01-08 16:08:44 följande:

Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ? 

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!

Kram              

KRAM! Hjärta
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 16:57:15 följande:
    Där är ju ingen tempökning? Men ett positivt ÄL test dag11?
    Vet inte om det räknades som pos men det var iaf ganska starkt...
  • Gummsan
    sofia gbg skrev 2012-01-08 17:00:58 följande:
    En fråga är dag 7 = 7 dagar efter mensens första dag eller mensens sista dag?
    Jag fick som ditt äl-test igår natt vid 03 tiden  och min mens slutade den 2:a - 3:e ,... tycker det känns tidiggt.

Ser bra ut på schemat annats ;) sex varannan eller var tredje dag ska ju vara det bästa!! :) Lycka till!
    Dag 7 är sista dagen mensen slutade också sen 1a mensdag. 
    Dag 7 var alltså i söndags den 1/1
  • Gummsan
    Liten Léonie skrev 2012-01-08 17:43:01 följande:
    Hur dags va detta dag 11? Jag tror att du har missat själva stegringen senare från den 11e tills du testade den 12e.. Är ju ganska många timmar där mellan... Så säg att detta va kl 10:00 dag 11 så kanske du hade fått full stegring kl 21:00 OM du hade testat då men istället tog du dag 12 och då hade stegring redan skett. SÅ ägget bör släppt 24-48 timmar efter det klockslag som var några timmar efter du testade dag 11.

Är du med?
    Testade ca 12 det testet. Sen 17 igen då va det svaaaagt... Så stegringen borde vart innan då eller?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester