Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-08-18 14:53:48 följande:
    Trodde att dom var väldigt pålitliga... jag är på BIM +1..
    när jag testade med bästpåtest gav dem utslag väldigt tidigt...svagt men tidigt
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-08-18 14:56:42 följande:
    Ja, det va det jag visste. Ja, det e väl bara att inse att mensen bara är lite sen.
    eller att dina hormoner inte har hoppat igång som de ska
  • slemtorsk i din bralla
    Kaosmamma skrev 2012-08-18 15:06:30 följande:
    Myzan: billigatester, stavarna. Suveräna enligt mig!
    håller md.. men gillar bästpåtest också så klart för det var ju med dem jag plussade. Men jag fick aldrig några spök med billiga tester iaf.
  • slemtorsk i din bralla
    mammelie1891 skrev 2012-08-18 15:59:46 följande:
    Kanske testar med nåt annat efter helgen om inte mensen kommit. Har dock alltid tidigare plussat 2-4 dagar innan BIM, så jag kan inte förstå varför jag inte skulle göra det denna gång...
    ska sluta spamma tråden nu, känner mig bara lite förvirrad... 
    ingen graviditet är den andra lik
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-08-19 10:23:50 följande:
    Är här lugnt och mysigt igen? Vågar man sig in? ;-?
    mysig som tusan.... hoppas det håller i sig men man vet ju aldrig
  • slemtorsk i din bralla
    Kuckeliku skrev 2012-08-19 17:54:54 följande:
    Hej, va lugnt d va här idag!
    jaaa det är för att jag håller mig borta Är på ett fruuuuuuktansvärt humör i dag... riktiga gravidhormoner som rasar..*S*

Men det är ju dåligt med tester får jag säga..
  • slemtorsk i din bralla
    Kuckeliku skrev 2012-08-19 17:59:21 följande:
    Slem: haha är du förbannad?

Ja har inte vart inne sen i fredags av olika anledningar, har jag missat nått stort?!
    jag har bara varit inne av o till.. har varit ute på ultraljud o sånt.. förbannad är jag väl inte men irriterad, snarstucken o grinig rent allmänt...allt känns åt skogen i dag kan man väl säga...Men det finns ju sånna dagar även när man inte är gravid..
  • slemtorsk i din bralla
    Kuckeliku skrev 2012-08-19 18:04:18 följande:
    Slem: Ah.. Jo man har ju alltid dåliga dagar men allt blir väl lite extra tillspetsat med hormonerna..

Men ultraljud var väl mysigt? Mmm längtar, klappa på magen!
    jo det var mysigt men maskinen i Alingsås var kaaass.. man såg knappt på skärmen och bilderna var skitdåliga

Plus att vi egentligen hade tid på måndagen, 1 timma innan jag skulle vara där ringde de o avbokade, mannen hade tagit ledigt o allt så det kändes så snopet...

Sen fick vi ny tid dagen efter då...och inte gick det att se könet trots att hon faktiskt letade ordentligt

Men det blir ett könsultra längre fram så får vi se om vi kan få bättre bilder då
  • slemtorsk i din bralla
    Kuckeliku skrev 2012-08-19 18:45:58 följande:
    Slem: jo kommer ihåg läste när d blev inställt.

Vilken besvikelse och inte se någonting, man vill ju ha fina bilder. Men gör ett privat UL då istället. Klunks i dig en burk iskall cocacola så blir d fart på pyret! D kostar ju lite men d är värt d ju.. Vet att man inte ska göra massa onödiga UL men min BM sa till mig att d mest va långa 3D UL osv man skulle avstå från.. Du får en ny chans!!
    jo vi ska göra könsultra.. det bestämde vi redan innan..eller JAG bestämde det hehe.. jag vill veta könet..MÅSTE veta könet *S* Men vi hade ju hoppats att det skulle synas. Nu ska jag prata med min BM när jag ska dit 29:e, de gör könsultra där efter vecka 25 så då kan vi boka där..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester