• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-02-08 20:57:41 följande:
    Okej! :) hon kanske använder billigare tyg, eller inte har märke på mössorna eller ngt annan skillnad..

När plussade du? Vilken dag efter äl?
    jo de e bra tyg,  har hennes företags märke :) men vet inte om ja kanske får kompis pris

jag testade första gången bim +3,  äl +17 alltså Tungan ute

• lillabambi
    linnsi skrev 2012-02-09 14:10:33 följande:
    Varför kan jag inte ladda upp bilder här med min iphone? När jag trycker på ladda upp foto så händer inget :( nån som har samma problem? Jag som tagit hundra kort nu, för att få till ett bra på mitt test :(

Med mobilen går tyvärr inte
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-09 18:05:05 följande:
    vattniga-mjölkvita flytningar idag Obestämd
    Hur ligger du till i cykeln ingen riktig koll på alla ?
  • lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-02-09 18:07:58 följande:
    ha ha,inte lätt! äl +2-3 idag  =) jag fick spökstreck strax efter mensen och jag har mått sjukt konstigt !!öm i magen,hugger lite,träningsvärkskänsla och illamående... så kanske ska kolla upp det !!
    ja låter inte som nått man vill gå med utan anledning direkt
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 18:15:57 följande:
    Nu visar både testlagrets och billigatesters ÄL-tester svagt
    Och inga ÄL flytningar kvar heller som jag hade här om dan då biliga testers visade starkt emn ej clearblue och testlagrets.
    Blir galen på detta. HAft massor av ÄL känningar men fasen vad kroppen lurat mig  
    hade nog ändå räknat att du haft äl när du fått ett starkt test så länge det är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket?
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 18:22:38 följande:
    Nej det var inte starkare men dock starkt så kunde inte själv säja om det var pos eller negativt tyvärr.

Men clearblue borde ju visat pos då emn det visade neg så man kanske inte har haft någon ÄL iaf???
    Kanske är lång cykel man har denna månaden...KAn hoppas iaf så den kommer snart  
    krångligt Obestämd tyvärr kan ju äl ute bli
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 18:34:39 följande:
    Ja jag får nog inse att min ÄL är bortblåst denna månaden och se om den kommer nästa gång.

Är du själv gravid eller väntar på ÄL eller Pluss? 
    ja jag har plussat
    sweasmamma skrev 2012-02-09 18:37:25 följande:
    men har du nuppat ändå?? man kan ju missat den med ett par timmar
    Ja du kan faktiskt haft den utan att du märkt av den..... 
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 18:45:14 följande:
    Vad underbart,,,,grattis...vilken vecka är du i?
    Tack jag gick in i v 9 idag
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 19:21:08 följande:
    Åh så nytt Vad kul.
    Har du sluppit att må dåligt änsålänge?
    Smitta gärna av dig   
    Japp, la in ett cb test här igår, hittade ett test hemma som jag glömt bort att jag hade, ganska positivt
    ja jag har haft en illamående dag annars mår jag super, galet trött och mer hungrig annars mår jag verkligen bra
  • lillabambi
    Krambjörn skrev 2012-02-09 19:36:52 följande:
    Åh vad kul, hoppas man själv får ett frö i magen snart. Försökte ni länge?
    vågar inte ens säga hur fort det tog sigSkäms
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester