• lillabambi

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Blir så ledsen när jag ser alla dessa spökstreck på cb... att dom ens får säljas

• lillabambi
    sweasmamma skrev 2012-01-31 10:21:11 följande:
    oj jag har inte hunnit läsa allt! vår lilla katt sune blev påkörd av en bil igår... han är på djursjukhus med blödning i huvud,nos och lunga =( opereras i e.m !!

grattis till alla plus! kommer tillbaka imorgon KRAM  

Usch stackaren hoppas allt blir bra! En av våra katter blev på körd för ca två månader sen men klarade sig med att ena höften var ur led och knät var av
  • lillabambi
    Gummsan skrev 2012-01-31 12:43:13 följande:
     Fick just ett sms från gubben! Vi ska behålla fröet!!! Sååååå glad nu!!! 

Underbart grattis
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-01-31 12:59:57 följande:
    Zelmilainen; så det behöver inte komma ut så mkt för att det ska va äl då? Eftersom jag hade så mkt förra.. Nu knappt alls.

Jag har sällan haft äl flytningar så jag märkt av dom...
  • lillabambi
    Jess86 skrev 2012-02-02 21:54:45 följande:
    Ok, tack för era svar! Bäst för honom att dom han levererade igår var seglivade rackare... ;)
    Min karl kunde bara leverera 3-4 dagar innan äl och de tog sig ju
  • lillabambi
    Jennie83 skrev 2012-02-03 22:13:43 följande:
    Ser nog neg t, som ja trodde, men som sagt får testa åt veckan igen =)
    Jag måste vara konstig på det testet längst ner ser jag två supersvaga streck plus kontrollstrecket Obestämd
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-02-03 23:24:01 följande:
    Gifter ni er imorgon!??? Lovely!!! Grattis! Kan ju inte bli bättre! Ge mannen testet i morgongåva, sött!!!
  • lillabambi
    Knasten83 skrev 2012-02-03 22:52:48 följande:
    Lillabambi: vet vad du menar! Jag tänker mer att det är ett vitt streck där Hcg hade visat sig vid grav
    ja det kan de ju vara.... :-P
  • lillabambi
    Pellefanten skrev 2012-02-03 23:40:41 följande:
    Jepp i morgon kl 14:00  byter jag efternamn =)
    Grattis till både bra bakat och giftemålet
  • lillabambi
    Together90 skrev 2012-02-04 09:47:37 följande:
    Hej, tog ett digitalt morse ... Jag har ju BIM någon gång i mellan i torsdags tills imorgon och jag fick Gravid 2-3 Är det bra ? Kram
    är du säker på när du haft äl och så... låter som du blivit gravid tidigare? borde ju fått 1-2 vid bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester