• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

snobben00 skrev 2013-07-01 21:38:46 följande:
    Vågar inte ta ut något än...
    Kämpar sedan ca 4 år tillbaka med att bli gravid och har tagit mig igenom ivf nu för andra gången.
    Så många tårrar och så mycket smärta för denna barnlängtan, är dessutom snart 34 år, känner mig asgammal i sammanhanget Rynkar på näsan
    Men tänk om det äntligen kunde få bli sant...
    ta ett digitalt :) 
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Seriöst hjälp mig. visst är de neg. översta är inom tiden å under är när de torkat. 
    bim skulle vart i torsdags. började blöda på lördagen, sparsamt. sen lugna de sig å blödde måndag natt å nu ingenitng igen?? brukar blöda som tusan å i 5 dagar ca vid mens.. blir ju inte klokare av testen heller för de är ju någon skugga på alla?? eller ser ja tokigt?

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive
    LillaLady1 skrev 2013-07-02 11:19:38 följande:

Jag har haft liknade tester som dina nu i två veckor. Svagare först, beräknad mens i torsdags, började blöda samma dag men mindre än min vanliga mens. Lite starkare plus under helgen fram tills idag. Svullen om magen, illamående, ömma bröst, känner av något i magen men har inte ont. Jag har tänkt åka och kolla upp detta idag då jag haft flera missfall tidigare och känner på mig att något är knas. Hoppas ju såklart att det skall vara normalt men tycker testerna aningen borde blivit svagare (om det var missfall) eller starkare fortare om det är en normal graviditet. :(
    åå va tråkigt :( hoppas de fixar sig öfr dig <3
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive
    Jacqueline skrev 2013-07-02 16:09:44 följande:
    Radioactive jo det stämmer...lika starkt eller starkare än kontrollstrecket
    hm okey gud vilken konstig äl jag har isf...

inbillar jag mig bara eller är de nått där?

mörkar ja ner bilden blir de såhär???

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Jag köpte digitalt förut ska ta imorgon men vågar itne vet de kommer stå att jag inte är gravid är as nervös med sonen så plussa jag starkt på bim -5 å nu är ja över bim med 2 dagars blödning som är borta nu. de 2 sista testen är tagna idag ett morgon å de sista kväll..... borde de inte bli mer rosa liksom å starkare om ja nu är gravid??  

♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive
    EQ85 skrev 2013-07-02 22:59:28 följande:
    Ägget kan fäst senare. Alla graviditeter är ju inte likadana Tror det lär visa gravid om du tar d nu med. Så länge det är koncentrerad det du testar i.
    hm ja återstår å se. räknat om lite så verkar ju på min äl test då att jag är på äl +8 idag å inte äl +12 så fel jag tänkt :) men spännade får se imorgon då :)
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

ser ut så här idag är fortfarande något där ju..... digitalt visar neg... är äl + 9 idag kanske är tidigt då för digitalt`?
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester