• Radioactiive

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

angie91 skrev 2013-06-17 14:45:03 följande:
    de kommer :) 
    men va roligt :) en till som ska/villl ha tätt :) (ja e redan i v 9 men shhhh de e inte officielt)
    ja ska va tyst som en mus ^^ 
    Nähä? Men grattis!! Gud va kul!! Då blir det syskon på samma år? :D
    Ja vi vill ha tätt :D 
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Carital! Om du inte använder äl test så köp det! Jag hade innan ja blev gravid och nu en cykel som du! Tog 7 månader å bli gravid! Antog att äl var när appen sa det! Men ikke. Börja testa på dag7 i cykeln fram till20! Min äl är på dag 18 och mensen kommer dag 24-25!

• Radioactiive

Lite hjälp! Vet att jag hade äl förra veckan fick starkare pos idag bim -3 än vad jag fick på äl dagen förra veckan! Jätte starkt var de! Förra graviditeten plussa ja bim -4 ont imagen som vid äl eller mens.... Tror ja såg något på ett gravtest förut... Men varför blev äl testet pos äl har ju varit?

• Radioactiive
    Ninja85 skrev 2013-06-24 21:27:06 följande:
    ÄL-test kan bli positiva när man är gravid!

Borde inte gravtestet vart mer pos då?
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
  • Radioactiive

Eller ah pos å pos väldigt svagt! Man ser mer en skugga. Kan lika gärna va spök! Men äl testet va sjuktstarkt aldrig fått så starkt!

• Radioactiive

Vart lite på toa mer än vanligt! Kan va inbillning också! Mkt typ älflytningar.. Har ju typ en 24 dagars cykel å äl på dag 17-19 så idag är jag bara på äl +5 lite tidigt å se något då kanske? Alltid en vecka mellan äl å mens!

Mammasofie! Jag ser strecken men ser även att test strecket är för nära kontroll strecket! Fått några måndags x kanske?

• Radioactiive
    mammasofie skrev 2013-06-24 23:35:13 följande:
    Mycket möjligt! Det var inget jag ens tänkte på då.. Men ser nu vad du menar! Jaja ny äl snart, bättre lycka denna gång :)
    Har hänt mig också. men va klart inget jag heller tänkte på då.
    ♥ Leon - 27/11 2012 ♥
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester