• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sussi: när du får äl igen så är kroppen redo. Livmodern har som bäst miljö efter ett MF då kroppen rensar och återbygger.

Det brukar vara sagt att man ska vänta en mens men då brukar det vara MF som kett senare just för att kroppen ska återhämta sig villet den gör fort. Så fort allt hcg är ur kroppen börjar den förbereda för ett ÄL.
    Men oxå för att ma själv ska känna ayt man är redo.

Är du redo så kör!

• viochdu

Sussi: och som jag sagt tidigare så kan man äöflytningar dgr innan ÄL. Just för att underlätta för spermierna så de ska vara där när ägget släpps.

Ha sex!

• viochdu

Varannan dag iaf tills pos på älstickan och sen varje dag i tre dgr efter pos test. Då har ni gjort allt ni kunnat.

• viochdu

CB ältest är troligtvis dom bästa men ack så dyra. Jag körde med dom denna omgången. Dock behövde jag ju bara använda två.

Har även en monitor jag ska använda nästa omgång.

• viochdu

Nu så !

Ville bara testa och se om jag kunde. Slipper man krångla med data och så. Skit smidigt juhe :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester