Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Lijkan: äl+4(5)
Lijkan: äl+4(5)
Madde: jag ser :)
Frånochmeddu: då räknas det som neg. Men ett svagt svagt rosa streck kan se grått ut när det är så svagt
Hcg nivån ökas hela tiden. Men fördubblas varannan till var tredje dag.
Grattis till plussen
Frånochmeddu: säker på att rfsu testa tidigt testet är neg? För dom strecken blir verkligne JÄTTE svaga för dom innehåller mkndre färgämne. Jag fick plus på digitalt men inte synligt på rfsu testa tidigt förens det gått 25 min och då va det svagt svagt svagt grått.
Madde: PLUS! Grattis :)
Fidelis: Ja hcg kan ju "se ut att " stegra vd MF.
Men mina streck fick aldrig någon stegring baraj ämn "starka" (läs svaga ) men det gick fort från att plussa och helt blankt. Tror det bara tog tre dgr
Jag håller mina tummar HÅRT att det fortfarande är en grav.
Har du fått ägg inplockat? så det kan vara som så att det är e tvillinggraviditet. En slutar i MF och en finns kvar??
Brukar ju vara vanligt då med jämnstarka streck som inte sjuker samt lite blödning.
Håller som sagt tummarna STENHÅRT för dig.
Mammelie: det låter bra :)
Jag får alltid flytningar efter ÄL som försvinner dag 7-10 kanske och är då torr som ett fnöske ( ett vanligt uttryck för mig här i tråden ;)) och sen får jag tillbaka dom precis innan mens.
Dina symptome låter bra Om det inte va samma förra cykeln ;)
ÄL+5(6( idag. Jefla tid till att gå långsamt.
Väntar ju på att få börja lyxtesta :)
Har du testat än mammelie?