• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lijkan: jag ser ngt som är FÖÖÖr brett. För mkt urin ?? och väldigt mkt färgrester..

• viochdu

Ni som fått spök resp plus med preg ( nya tror jag det är, en hylsa man tar av och sen vänder och sätter på så man kan se testrutorna.)

har ni bilder på svaga?!?

• viochdu
    LindaD skrev 2013-01-21 17:15:03 följande:
    Så kunde inte hålla mig....Syns bättre i verkligheten...:) Men va tro NI? :)

Ser bra ut Linda!

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

Fick detta inom tiden på preg idag på 1 timmes kiss vid lunch.  Impulsiv som man är köpte jag även ett digitalt på hemvägen. Det blev INTE GRAVID :( :( :(

Vet att preg är VÄLDIGT kända för sina spök. Men brukar dem vara rosa då??  Är på ÄL +9 idag. TROR Jag.
    Autoförbättring på båda bilderna (iphone)

• viochdu
    Mizzii skrev 2013-01-21 17:38:05 följande:
    Jag har PLUSSAT Nu ikväll på ÄL+9 visar testen starkare Till och med clearblue visar att man är gravid
    Satan i gatan wihoooooooooooo 
    Jag ska dock inte säja något till någon bekant innan jag själv är säker på att inget missfall sker igen  
    Grattis!
  • viochdu
    minaz skrev 2013-01-21 17:44:10 följande:

Så där såg mitt också ut!
    Fick negativt på cb digital och nu har jag blödningar...
    Hoppas du plussar starkare snart.
    lycka till.
    Ja preg är ju tyvärr kända för sina spök. Hade bara råd med det så jag tog ett sånt.. Jefla skit.

Detsamma till dig.
  • viochdu

Ingen som har några funderingar kring mitt test??

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester