Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten: strecket är kvar. 11 dgr efter sprutan och det ÄR BRA. I morgon är det oxå kvar. Det måste det va!
Knasten: strecket är kvar. 11 dgr efter sprutan och det ÄR BRA. I morgon är det oxå kvar. Det måste det va!
Adnils: du fick ju din blödning vid pos äl test så troligtvis är det en ÄL blödning och NEJ det är inte svårare att bli gravid för det..
Knasten: denna bilden va det bästa mailet på lääääänge!
GRATTTIS igen mina fina tjej..
LOve to u.... â¤â¤â¤â¤â¤â¤â¤â¤
Ja det ska vara massa hjärtan där :) :)
Adnils: kanske din blödning inte va mens! Och därav starka äl test som oxå reagerar på hcg :) hoppas hoppas!
TESTA!!!!!!
Adnils: vilken dag fick du förra mensen och vilken dag va det du testade pos på äl-test.
Om det nu inte va mensen så kan du testa nu. Spelar ingenroll när du kissade sist!
Mysmia: nä det är det inte!!!
Alltså skulle du fått äl på dag 9 vilket är fullt möjligt! MEN att ha så många dagar pos på äl-test är konstigt!
Ta ett gravtest!
Men du, vill inte dum förklara dig nu men strecken är LIKA starka va? Eller teststtecket är starkare än kontrollstrecket?
Eller ÄL på dag 10-11 menar jag! Oj det är ju möjligt!
Adnils: det är märkligt. Jag har haft pos i tre dgr men då har de sista två dgr inte varit starkare men lika starka.
Ta att gravtest nu...
Testade du med äl test förra månaden oxå?!?
Vilken dag fick du pos då?!
Sen kanske det är så att LH hormonet är högt men inget ägg släpper.. LH hormonet sjunker jätte fort när ÄL skett