Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ak grattis
Ak grattis
men man jämför ju med sig själv.... hur många dagar du har spelar ju inte någon roll för MIN cykel så är det bim-3 för mig är det ju det som är det vesäntliga, inte om det är ÄL+8 eller +19 för dig.....Som du säger så har vi ju olika cykler och det enda som är av vikt är att man inte har kortare lutealfas än 12 dagar för då kan det bli problem för embryot att hinna bädda in sig, sen tycker jag att rent allmänt är det mer talande att säga BIM- än ÄL+ för det säger INGET om ifall man gått över tiden eller ej...BIm talar ju om ifall jag gått över tiden, om jag har ÄL +12 kan ju det betyda att jag ska ha mens i dag...eller om en vecka, säger ju INGET om cykeln i sig..
men det kanske bara är jag som tänker så
men ge dig Leonie... du måste verkligen ha sista ordet i alla argumentationer, nej jag är inte utvecklingsstörd. Det är ganska vanligt att man tar till kränkningar när man inte klarar att hålla argumentationen på en normal nivå och det är okej om du känner det så att du inte kan möta mina argument, jag förstår att det är jobbigt för dig.