• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Anonym (Anoca)
    NHaglund skrev 2024-07-26 09:23:05 följande:
    Tog ett digitalt som var negativt, kanske för tidigt? Får köpa nya test idag.. Rynkar på näsan
    var i cykeln är du 
  • Anonym (Nervöstjej)

Hej alla underbara, jag behöver lite er hjälp... Alltså, vi har försökt i flera år och testade imorse bara för att och jag ser detta... Alltså är detta på riktigt? Eller kan ett sånt starkt streck vara spök?? Köpt digitalt så ska testa imorgon på morgonen igen...

• EFW

Det ser ut att vara positivt 🙂 Grattis!!

Anonym (Nervöstjej) skrev 2024-07-28 18:15:37 följande:

Hej alla underbara, jag behöver lite er hjälp... Alltså, vi har försökt i flera år och testade imorse bara för att och jag ser detta... Alltså är detta på riktigt? Eller kan ett sånt starkt streck vara spök?? Köpt digitalt så ska testa imorgon på morgonen igen...

• Anonym (Test)

Hello!
    Vi fick för ett tag sedan ett barn i vecka 36. Han föddes död. :( 

Vi har försökt kolla ägglossning med stickor. Nu testar jag med graviditetstest (tidigt, men osäkert hur tidigt, då kroppen varit i ofas). 

Men jag ser något otroligt svagt, det är svårt att få med på bild .. men är det någon om ser det ? 

• Supersemlan
    Anonym (Test) skrev 2024-07-30 00:01:57 följande:

Hello!
    Vi fick för ett tag sedan ett barn i vecka 36. Han föddes död. :( 

Vi har försökt kolla ägglossning med stickor. Nu testar jag med graviditetstest (tidigt, men osäkert hur tidigt, då kroppen varit i ofas). 

Men jag ser något otroligt svagt, det är svårt att få med på bild .. men är det någon om ser det ? 

Beklagar förlusten. ❤️

Jag ser absolut ett svagt streck! Testa med morgonurin idag eller imorgon så skulle jag tippa på att det är lite starkare. 
  • cutepenguin
    lalalovee skrev 2024-07-30 18:20:58 följande:

Kan detta stämma?? BIM-6

Tycker det ser positivt ut. Vågar mig på ett GRATTIS!! 🥰

• lalalovee
    cutepenguin skrev 2024-07-30 20:14:22 följande:

Tycker det ser positivt ut. Vågar mig på ett GRATTIS!! 🥰

herregud!! vågar knappt tro mina ögon men tack!
  • lalalovee

När tror ni kan kan testa med digitalt? gårdagens var känsligt test (10mlu/ml) och dagens vanligt 25

• cutepenguin
    lalalovee skrev 2024-07-31 10:54:12 följande:

När tror ni kan kan testa med digitalt? gårdagens var känsligt test (10mlu/ml) och dagens vanligt 25

Redan nu! Ett digitalt kommer också ge utslag utan tvekan 🥰👍🏼

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester